Greenboc membangangkan dirinya

Grennboc membangangkan diri yang memang semua orang tahu yang dia memang bangang dari dulu kini dan selamanya, greenboc telah menyiarkan satu entri yang mana tulang besi @ pengfitnah telah dipanggill oleh setiausaha agung pas, stopa ali, kalau tengok pada ulasan yang greenboc bagi kepada entri yang dia tulis tu memang sah sah greenboc memang bangang tahap dewa. kerana nak mengampu tulang besi dan kroni kroninya. greenboc sanggup membangangkan dirinya sendiri.

Setiausaha agung pas, stopa ali dan jumpa blogger tulang besi kerana stopa ali terkejut dengan dana oleh tulang besi hasil penipuan tulang besi dalam mengumpul dana untuk mengupah peguam kerana tulang besi akan disaman fitnah. apakah kerana dapat mengumpul dana tipu oleh tulang besi, stopa ali menjadi takut, dengan duit rm10,000.00 itu stopa ali menjadi kecut perut, kalau nak buat aduan kepada SUA pas hendaklah kumpul derma bagi stopa ali takut, berhenti le berblog wahai greenboc, lu memang binatang le greenboc, bodoh biol, penipu dan penyebar fitnah yang agung bersama tulang besi.
untuk memperbetulkan saluran tersumbat seperti kata TPJ Pahang, Dr hamzah Jaffar, saluran mana yang tersumbat, sebagai doktor yang bertauliah (betulke bertauliah atau doktor tipu) kena bercakap benar, jangan cakap sebarangan, negeri yang terkenal dengan keutuhan umno boleh mengeluarkan pendapat, dulu kata orang negeri kalah tak wajar mengeluarkan pendapat, yang mana nak pakai, betul le kata orang greenboc ni bangang. kalau kena puak puak sendiri kena korner sikit jangan bagi kena, kalau boleh bagi nampak betul walaupun salah. apakah perkataan dari negeri yang tidak ada satu pun pas menang boleh diterima pakai. kesihan lu ni greenboc, semakin banyak menulis semakin bangang.

Ulasan