exco pemuda terus menyerang dari luar negara - cakap aje pandai

Abdullah karim dari luar negara terus menyerang pengerusi jawatankuasa disiplin pas, tuan ibrahim tuan man, berhujah kononnya telah menggunakan saluran yang betul tetapi tidak dilayan oleh Tuan ibrahim tuan man. Abdullah terus menunjukan taringnya kerana berada di kejauhan, pergi ke luarnegara kerana mengikuti isteri belajar disana.
mengapa sewaktu di dalam negara abdullah karim tidak menyerang badan disiplin, apakah ada undang disebalik batu, apakah dengan menyerang badan disiplin, banyak sponsor yang akan datang untuk membolehkan hidup senang di luar negara, Konspirasi yang di nyatakan oleh abdullah telah disiasat dan tidak dapati dengan bukti yang nyata, apabila tiada bukti yang nyata atau bertulis bermakna susah nak mengambil tindakan, abdullah sepatutnya bercakap atas dasar bukti yang nyata, bukankah abdullah seorang peguam dan mesti beliau lebih arif dari tuan ibrahim jika berhadapan dalam mahkamah.
Jangan kerana dendam kepada tuan ibrahim, abdullah akan terus menyerang sehingga balik ke malaysia, berkepentingan dalam melakukan kerja kerja jahat dalam pas. bercakap seperti tulang besi yang bengong yang balik dari indonesia terus membuat laporan berniat jahat kepada pemimpin pas, 4 laporan yang dikemukakan oleh tulang besi ibarat sampah je, kalau nak berlakon pun cari le skrip yang lebih baik daripada yang ada. dendam menjadi agenda menyebabkan tulang besi balik ke malaysia. kerja-kerja menyusahkan jemaah dan memperbanyakan kerja kerja untuk menyiasat kes-kes yang tidak laku di dalam jemaah, sampaikan hanipa maidin pun turut sekali tersilau dengan keputusan jawatankuasa disiplin. kalau ini yang dilakukan oleh hanipa maidin bermakna anuar ibrahim terpaksa bersiap sedia untuk melangkah ke dalam.

Ulasan