Dewa pas recond terus melalak - engkar keputusan JK DIsiplin

Lama dah diperhatikan bahawa dewa pas recond nampaknya terus melalak dan senada dengan zul kulim. nampaknya khalid samad berjaya dalam misinya untuk terus menyusahkan jemaah pas, berulang kali dan telah ditegah membuat kenyataan tapi nampaknya dewa khalid terus membuat kritikan kepada JK disiplin pas. Ini menunjukkan bahawa dewa khalid memang mempunyai masalah dan apa hukuman yang diberikan kepadanya adalah amat wajar, mulutnya yang suka tampil memberi kenyataan ibarat mulut murai yang sentiasa becok, membuat kenyataan kononnya dialah paling mulia diantara pemimpin pas. hukuman yang dijatuhkan kepada dewa khalid samad nampak tak mampu untuk menahan dewa terus menerus memberi kritikan dan kenyataan yang penuh dengan dendam kesumat kerana hukuman itu.
mulanya ramai penyokong pas merasakan dewa khalid orang yang salah diberi hukuman dan dari hari ke hari belang beliau terhadap pas makin nyata, ini bermakna dewa khalid memang suka mendedahkan rahsia pas kepada umum dan kepada umno. inilah rupanya sebenarnya dewa khalid. Orang mulai meluat dengan berbagai kenyataan yang semakin banyak dikeluarkan oleh dewa khalid. inilah orang yang diagungkan oleh alhusseyn, dan disokong oleh ularmamak bakistani, dan keluar fatwa dari perak mengatakan tak apa mendedahkan rahsia jemaah dan diberi kemaafan, apakah nilaian dewa khalid ini sangat tinggi berbanding hatib, apakah dewa khalid mencapai taraf hatib yang berjuang dalam perang badar, tingginya nilaian ulamak perak kepada dewa khalid setaraf dengan mujahid badar yang dijanjikan syurga oleh nabi.
Sekelumit kuku tak ada nilai pun nilai dewa khalid nak dibandingkan dengan ahli badar hatib, dengan memberikan fatwa sahabat nabi mendedahkan rahsia jemaah dimaafkan oleh nabi bermakna dewa khalid begitu mulia di sisi ularmamak. inilah rupanya sebenarnya dewa khalid yang kononnya amat alim dan berjuang bukan kepada hartabenda dan pangkat. tapi bila dijatuhkan hukuman, riuh rendah alam ini dengan perangainya yang membabi buta memberi kenyataan. Oleh itu hukuman yang dijatuhkan kepada dewa khalid dewa pas recond amatlah tepat, rupanya JK disiplin lebih mengetahui siapa sebenarnya dewa khalid samad.

Ulasan