Bukan blogger umno dalam tapi abdullah ubai

Pas recond terus melancarkan serangan kepada pemimpin pas, pembawa obor cahaya kegemilangan pas recond akan lebih bercahaya apabila situlang besi balik dari indonesia dan disambut oleh alibangang, ularmamak jebon bakistani dan fakaq wartawan harakahdaily, begitu bertanggungjawab sekali fakaq kepada menjadi barua kepada tulang besi, sampai sanggup jadi kaldai kepada tulang besi, alibangang dan albakistani jebon, alibangang dengan bangganya menulis satu entry bertajuk sehari bersama tulang besi@ pemfitnah pas.
Dulu Tulang besi bersama sama merancang untuk menaikkan pesuruhjaya pas selangor dengan harapan dapat menguasai pas selangor dengan mudah, waktu pemilihan muktamar pas tulang besi bersama sama pengkhianat dalaman pas yang sentiasa membekal maklumat rahsia kepada tulang besi berjaya menjatuhkan hassan shukri dan menaikkan nasharuddin. namun nasharuddin akhir menjadi tidak sebulu dengan puak puak pas recond ini, akhirnya nasharuddin kembali setelah sedar permainan pas recond yang mahu menjatuhkan pas dari dalam. apabila nasharuddin tidak lagi bersama mereka, mereke mengecam nasharuddin dengan pelbagai kencaman sampaikan tiada hari esok kepada nasharudin.
Muktamar tahun lepas menyaksikan pertembungan 3 penjuru, nasharudin, mat sabu dan husam musa, mereka menjalankan jarum semasa muktamar dengan menamakan husam musa sebagai orang yang paling baik menjadi timb presiden, tapi pewakilan pas mulai sedar dengan permainan pas recond ini. mereka mula mengekalkan nasharuddin walaupun menerima kencaman dari pas recond yang diketuai oleh tulang besi, alhusseyn yang masih tidak serik melemparkan fitnah, blog yang selama ini amat berintergriti bertukar menjadi blog abdullah ubai, depan jemaah pas bukan main baik lagi, tapi selepas balik dari konvesyen blogger alhusseyn terus menerus menyerang presiden pas, banyak rahsia semasa konvenyen telah jatuh ketangan blogger pas recond, inikah yang dinamakan sayangkan jemaah pas.
Semakin nyata dan jelas sekarang blogger pas recond bertukar menjadi pemain utama untuk melemparkan fitnah, mulai bersekutu, dulu malu malu kucing sekarang dah menjadi kucing liar yang membaham apa saja yang berada di depan, semua pemimpin pas menjadi agenda fitnah, apa jua yang diperkatakan adalah kelemahan diri pemimpin pas, apa yang perlu dipertontonkan dan diperjelas dan diulas dengan bersungguh sungguh. walaupun alhusseyn mengidap kencing manis dia masih belum dapat memaniskan wajahnya yang telah menjadi abdullah ubai sepenuhnya.

Ulasan