Buat Pengagung Pas Reform(rencong) - bangang tahap dewa

Kepada penagung Pasreform yang bangang, walaupun apa persepsi yang lu orang bangang utarakan dalam blog, sikap bangang, tolol dan biul terselah melalui analisis yang dibuat oleh pembantu Aduka tarukguna, xenan, lu orang ni bangang tahap gaban ke apa, kalau tiada pemimpin yang memimpin pas apakah pas wujud untuk umat bangang macam kau orang, walaupun lu proud kerana menjadi sebahagian dari ajaran pas yang mengatakan power people tapi lu tetap bangang, sebangang ketua lu yg sudah masuk dalam. sekarang dah kembali bangang, dah mulai tersenyum sendiri bila tersebut nama hadi.
Menyusahkan jemaah bermaksud kritikan pasukan lu tu bodoh sombong, tolol dan bangang sebangangnya. Dengan sibuk tulang besi memberi fakta yang auta, dengan ada ustaz pakistani yang terus menerus mempamirkan sikapnya yang bias dalam mentafsir alquran, orang lain tidak betul, bersumpah laknat boleh kalau kena kat dia, ini kah ustaz yang diagungkan oleh pas rencong. Siap suruh orang bersumpah laknat dalam blog, apa jenis ustaz seperti ini, melaungkan ilmu beliau, ego bukan main. tiada sikap pewaris nabi langsung, tunduk merendah diri, ni selalu melaungkan dalam blog akulah yang berilmu tinggi, aku hidup mahu belajar dari orang lain, tapi bila ustaz mengajar dia tidur.
Persepsi yang lu xenan utarakan hanya wujud dalam imaginasi lu aje, kritikan bukan tidak boleh dan dialu alukan, bertindak salah kepada khalid samad tidak semestinya Tuan ibrahim salah dalam hal ini, apa yang berlaku dalam pas lu tidak tahu, lu tahu melalui tulang besi yang penuh dendam kepada pemimpin pas yang tidak memberi jawatan ceo kepadanya. Dulu ada seorang pemburu syahid dah lama syahid dah kerana mengkritik tersalah arah, akhirnya berhenti berblog, dapat terus dari tok guru nik aziz dan makan bersama nasik kukus, maklumat yang dia sebarkan rupanya palsu belaka. jadi belajar dahulu sebelum menjahanamkan jemaah. lu masuk dulu pas dan jadi ahlinya dan belajar kitab mastika hadith untuk mengetahui apa itu wala' kalau lu tak tahu apa itu wala' lu boleh panggil al umara altulang besi balik bagi ceramah. dia pakar kitab mastika hadith, kerana dia dah lapan belas kali khatam sebelum geng terengganu mengubah teks usrah, dia terima uslub kita tu dari ayahandanya, so lu belajar le dulu kitab mastika hadith dari al tulang al besi.

Ulasan