blogger yg alim lebih dari org lain

Blog albakistani telah mengeluar satu entri yang mengatakan bahawa kaum yahudi rosak kerana orang alim yg terdapat dalam kaum mereka. apakah albakistani sedar apa yang dia tulis atau masih mereng seperti biasa, kepala lutut dia tak berfikir ke dalam menulis artikel itu, apakah menulis artikel seperti itu albakistani merujuk kepada mana pemimpin pas atau hanya kelingking je berkait tetapi telunjuk lurus ke mata, siapa yang membaca dan mengikuti pandangan dan lontaran idea albakistani, ulamak muda yang disegani dan mahaguru pas recond, dapat kita menilai bahawa artikel ini hanya bertujuan merendah rendahkan kepimpinan pas pusat tidak termasuk TGNA. Begitu mudah memanupulasikan ayat-ayat alquran untuk kepentingan sendiri.
Albakistani melabel pimpinan pas yang mahukan kepada UG adalah label yahudi dan nasrani, kerana yahudi rosak kerana kaum alim mereka, ini bermakna pas rosak kerana ada orang semacam nasharudin, haji hadi, mustafa ali, dan geng geng terengganu. dan juga yang wala kepada pemimpin. Semua orang di takrifkan sebagai pendeta yahudi yang merosakan jemaah pas, mendendangkan lagu yang sama.
keluarkan belang mu wahai albakistani, kenapa banyak berselindung dibalik gambar tok guru nik aziz, kamu pun seperti pendeta yahudi yang menulis mengikut gerak hati yang tidak berpandukan sangat alquran, gunakan alquran hanya untuk menggambarkan kewarakan wajah seorang ulamak kononya. banyak artikel artikel yang dikeluarkan oleh blog bakistani adalah untuk kegunaan pas recond, ulamak seperti ini lah yang seperti pendeta yahudi menggunakan medium blog untuk mempengaruhi masyarakat, ulamak dari pakistan lebih alim dari ulamak negeri lain, memperkecilkan ulamak bukan seperti yahudi, alim yahudi meminda kitab dan kamu meminda ayat quran untuk tujuan mencari pengaruh.
semoga allah melaknat kamu albakistani, banyak artikel kamu yang telah kamu gunakan untuk kepentingan peribadi, menghalalkan yang haram, kenapa kamu tidak tegur aduka taruna yang bangsat tu, kamu sama sama hadir meraikan perkahwinan si bangsat tu, dari penilaiannya bakistani juga bersetuju dengan apa yang aduka bangsat tulis, konon yang tak memahami tulisan aduka orang yang tak nak berfikir. boleh mengelarkan ulamak kepala lutut, inilah sikap alim yang setaraf dengan ulamak yahudi yang kau tulis tu, albakistani=alim yahudi

Ulasan