blogger dah makin menampakan dirinya pas recond

zainurfakaq atau pakaq wartawan harakahdaily adalah balaci tulang besi, penyambut tetamu apabila pulang seorang pengfitnah jalanan untuk membuat aduan salah laku pemimpin pas, pakaq hari ini telah mengambil keputusan untuk menjadi dirinya sendiri, dah lama mamat ni menyamar dalam organisasi pas, menjadi wartawan harakah adalah tiket untuknya bertindak bagi pihak tulang besi, menjadi utusan dalam menghubungkan tulang besi dan pas, mungkin inilah spy yang dimaksudkan oleh tulang besi yang berada jauh di lombok, tempat mat indon melarikan anak dara rakyat malaysia. kepulangan tulang besi disambut oleh ustaz jebon, alibangang.

yang muskilnya kenapa ustaz jebon tidak bersama sama hadir dalam membuat aduan ditepi kanan tulang besi, adakah ustaz jebon ini malu malu kambing nak bersama tulang besi, banyak cerita yang diperolehi dalam cerita ali bangang, dalam entry sehari bersama tulang besi. ustaz jebon ini telah menjadi perunding perkahwinan kepada alibangang yang mungkin tak laku laku. malang le siapa yang menjadi anak usrah ustaz jebon ni, bertindak mengikut perasaan adalah wajid bagi ustaz jebon. kepala lutut dianugerahkan kepada ulamak haron din, ustaz jebon ini berfikir melalui tumitnya bukan kepala lutut. alasannya ada kerja, inilah pemuka pemuka dalam pas, berlagak baik tapi penuh dengan fitnah.
wartawan pakaq ini adalah merupakan duri dalam daging dalam pas tanpa pas sedari, mengkorek rahsia pas dan diposkan kepada tulang besi, kenapa pas masih belum menyendari hakikatnya bahawa lidah wartawannya adalah lebih jahat melemparkan fitnah, sebab itu timbul stopa ali menggunakan harakah, inilah penunjuk yang boleh disimpulkan kepada pakaq, pakaq juga merupakan kawan baik kepada adukatarakguna, jika siapa menegur adukatarakguna pakaq akan melenting, kepada pemimpin pas, selagi pas menyimpan abdullah ubai seperti pakaq, selagi itu lagu lagu UG akan dimainkan. tanpa kita sedari pas tidur bersama musuh dalam selimut yang sama, musuh ini lagi celaka daripada musuh yang nyata. pas tidak perlu menyimpan orang seperti pakaq kerana dia bersengkokol dengan penyebar fitnah kepada pas.
pakaq masih yakin dengan niat jahatnya yang mana ada lagi pemimpin pas yang mahu bertemu dalam gelap seperti yang didedahkan oleh penarik beca. kenapa masih memainkan modal yang sama kalau sayangkan jemaah, ini lah wajah sebenar wartawan harakahdaily, banyak menyiarkan berita fitnah dalam jemaah dari menyiarkan berita tentang keburukan musuh. mungkin ada dala yang masuk ke kocek? itulah prinsip utama yang dimainkan oleh wartawan yang pandai menulis. selagi pas belum membuang abdullah ubai dalam lidah pas, bermakna pas terpaksa bertarung dua kali ganda tenaga menghadapi musuh yang tidur bersama. siapa pun pakaq berhentilah menjadi wartawan harakah, jadilah wartawan utusan ke, wartawan agendadaily ke? atau tubuh media pas recond yang baru,, gaji tulang besi dan ustaz jebon boleh bagi apa, dia akan kaya, tak pun mintak aje dengan adukatarakguna yang telah kaya hasil pungutan derma.

Ulasan