alibagan atau alibangang- fitnah fitnah makanan dan minuman ali bangang

makanan harian ali bangang adalah fitnah, kalau hanya UG dijadikan modal untuk memecahbelahkan pas ali bagan boleh mampus sama aduka tarukguna, kau boleh memperbodohkan ularmamak bakistani, orang lain tak payah, kenyataan haji hadi telah disiarkan oleh terengganukini dan kenyataan yang dibuat oleh alibangang memang penipu dan fitnah kepada hadi. Jangan alibangang duk spin kenyataan yang sama untuk menghentam hadi, alibangang telah menunjukkan siapa sebenarnya dia, pemfitnah no satu muncul dengan jayanya. dan ini telah dihalalkan oleh ularmamak bakistani yang menulis satu entry semalam dengan mengutuk amanat haji hadi.
bila hadi tak nafi, kau kata betulah tu, bila nafi pun kata saja nak spin kenyataan padahal hanya itu alasan untuk menimbulkan balik UG, tuihhhh alibangang, hati ali penuh dengan fitnah dan ali bangang telah secara tidak sengaja bahawa mengakui dirinya seorang pemfitnah, sekor lagi ialah edeyesdotcom yang ternyata celaka kononnya nak bersara dari alam blogger yang memberikan dia pendapatan haram, mengambil upah untuk mengfitnah hadi siang malam, edeyesdotcom adalah seorang yang amat munafik kononnya nak berhenti berblog, kemudian sambung balik, jadilah pengikut pas recond seperti alhusseyn yang terus menerus menabur fitnah, baik jual ubat kencing manis dari bermulut manis seperti najis.dulu pandai mengutuk pemburu syahid sekrang dah join dah pas recond.
semoga hang ali tidak jadi macam adukatarakguna yang kononnya kerja kat kelantan, kononnya tumpang komputer topengcelaka, sudahle budak nogori yang separuh akal. makin menggila selepas dibebaskan. dah cukup ke kutip derma macam tulang besi. igtkan dah kaya makan hasil derma dari umno,ali bangang boleh kutip derma untuk hang. dia kan sekapal dengan hang, fitnah dah jadi makanan harian

Ulasan