Ali Bagan meracau racau - Pas Recond jadi sasau

Salam Jalan Raja Laut. Maklumat terkini yang berada ditangan kami, Pejabat Agong PAS mengesahkan ratusan ahli-ahli PAS telah pergi ke pejabat itu dan meminta administration membatalkan borang keahlian PAS mereka. Fenomena ini berlaku sejak meletusnya isu Kerajaan Perpaduang sehingga ke hari ini. Dari sehari ke sehari jumlahnya semakin meningkat. Adakah ia tanda protes?Jika masalah ini tidak ditangani segera, kami menjangkakan ahli PAS yang mahu keahlian mereka dibatalkan akan meningkat ke angka ribuan sebelum pertengahan tahun ini. Kita tunggu press statement dari Mustafa Ali. Apo nak jadi ni bai?
Posted by ali at 9:15 PM
Kalau nak jadi blogger macam alibagan, duduk dekek nogori 9 tak cukup sepuluh merapu dan meracau tersampuk polong, alibagan terus menfitnah cikgupa, alibagan terus menaburkan fitnah, kalau ditanya mesti ada maklumat dalaman tak boleh nak dedah, kenyataan bangang yang telah diketahui oleh semua orang, pembaca internet dah semakin bijak menilai mana yang bangang mana yang merapu. alibagan pinang memang hebat walaupun hanya duduk depan pc memberikan maklumat.
tak ada maknanya orang pergi ke jalan laut untuk keluar pas, anwar ibrahim tidak pernah ke pejabat umno untuk berhenti jadi ahli umno, penipu besaq le hang ali, hari ni tak sembahyang subuh gak ke ali, dah le ketua Pas recond masuk lokap lepas tu cerita best aje, kononnya akulah hero, polis beri layanan istimewa, tak soh cakap banyak le adukatarakguna, semua tu penipu je, cerita kau bagi tu hanya angan angan mimpi indah aje, tunggu 31 mac 2010 dalam juga ada duduk, tak payah kutip derma nanti alibagan marah.

Ulasan