alhusseyn menyanggah presiden - pas recond

alhusseyn terus menerus memberikan kritikan keras kepada presiden pas, dan mengambil kesempatan ulasan tok guru nik aziz untuk meneruskan fitnah kepada presiden pas, alhusseyn mengulas kata kata tok guru nik aziz kononnya pemimpin yang bijak pandai bukannya alhusseyn link kepada ulasan tok guru haji hadi. betapa bangang alhusseyn yang dikatakan seorang yang pandai mendidik pada suatu waktu dahulu, zaman dah berlalu dunia dah berubah begitu juga alhusseyn. zaman baik dia dah tamat dan bermula era kejahatan dan fitnah menghantui dirinya.


Mungkin semasa konvensyen, bekas menteri besar perak ds nizar menyebut nama alhusseyn menyebabkan alhusseyn merasakan dia adalah orang yang betul dan warak, apakah watak abdullah ubai yang dilakonkan oleh alhusseyn dapat menyembunyikan siapa alhusseyn sebenarnya, kenapa sampai hari ini alhusseyn tidak meminta maaf kepada presiden pas kerana lambat sampai ke majlis anjuran dewa sanjungan alhusseyn. apakah ini dikatakan benar tetap benar salah tetap salah. memang dasar pemfitnah kepada jemaah pas, ds nizar rupanya tidak kenal yang mana abdullah ubai dalam jemaah pas, oleh sebab adanya blogger yang bersifat abdullah ubailah perak jatuh ke tangan umno. pas sepatutnya sedar siapa blogger pas yang ada disekeliling pas perak. tapi tak apa ulama perak kata, boleh mendedahkan rahsia parti kerana zaman nabi dimaafkan. apakah orang yang mendedahkan rahsia jemaah sama martabatnya dengan khalid samad dan alhusseyn? berapa puluh ribu hadith nabi yang alhusseyn atau khalid hafal sampaikan boleh disamakan dengan zaman nabi dulu, secuit kuku tak ada pun dalam diri alhusseyn,

pas perak sudah pasti perlu berhati hati dengan blogger yang berwajah musang ini, nampak aje baik tapi dalamnya penuh dendam kepada jemaah pas, nizar perlu berhati hati dimasa akan datang, walaupun menjual ubat kencing manis belum tentu hatinya semanis kencingnya. mungkin hati alhusseyn penuh dengan racun berbisa dan boleh membunuh sampai ke akarnya. berhentilah menabur fitnah kepada presiden pas alhusseyn. alhusseyn dah semakin nyata dan semakin menyamai adukatarakguna, dah semakin mirip. dah macam kembar kepada adukatarakguna, jangan sampai tersalah menyambar, gelang besi jadi pertaruhan.

Ulasan