Alhusseyn dah kembali - sokong tulang besi

Pas Recond rupanya diketuai oleh Tulang Besi selama ini menyembunyikan diri dan pelayar-pelayar internet tertipu dengan lakonan tulang besi, pas recond rupanya bukan diketuai oleh aduka tarakguna tapi diketuai oleh tulang besi @abdul rahman talib. melihat kepada senario sekarang, memang tidak dinafikan bahawa Tulang besi mempunyai agenda tersendiri demi melunaskan dendam kepada pemimpin pas yang dibencinya dan sekaligus memecah belahkan jemaah pas dari dalam.Tulang besi telah mengutip derma untuk kegunaan peribadi dia bukannya untuk kepentingan jemaah, mana mungkin orang perseorangan mengutip derma untuk dirinya, dan penyelewengan derma yang akan dikutip seperti yang terjadi kepada tabung campaignfreeanuar. tabung yang sepatutnya digunakan untuk membayar kos semasa perbicaraan anuar dalam menghadapi perbicaraan telah diseleweng, berapa banyak duit dalam tabung itu yang telah digunakan utk anuar, akhirnya tabung itu melenyapkan beratus ribu duit derma. kalau derma kepada akaun tulang besi bermakna duit derma akan diselewengkan dengan jayanya oleh blogger seperti baganutama, perisik rakyat, betapa mudahnya membaham duit derma, dulu marah kepada pas kutip derma setiap kali ada ceramah sekarang tulang besi telah nampak macamana cara untuk menggelapkan duit derma.
Alhusseyn telah memberikan sokongan terbuka kononnya usaha usaha tulang besi adalah untuk menghapuskan dedalu yang tumbuh dalam jemaah pas, kononnya tok guru nik aziz telah nampak dedalu ini, Alhusseyn mengfitnah tok guru haji hadi dalam entry nya yang bertajuk presiden pas lewat dua jam dan sikap tok guru presiden tidak mencerminkan kepimpinan islam, entry ini telah disanggah oleh misbahul munir tetapi alhusseyn tidak pandai pandai nak keluarkan entry memohon maaf, inilah sikap gunting dalam lipatan pas, benar tetap benar, salah tetap salah motto pas recond tidak digunakan oleh alhusseyn, menyepi 3 hari ingatkan dah insaf rupanya sibuk menjual ubat kencing manis dan bila timbul menyokong tulang besi pemfitnah utama, kalau pemfitnah tak berkawan dengan pemfitnah tak akan dia nak berkawan dgn orang baik baik.
Kenapa tulang besi tidak meminta pertolongan abdullah karim exco pemuda pas seorang peguam yang bersumpah ala ala saiful azlan bukhari, saiful bersumpah hang marah, hang bersumpah tak apa pulak, gunakan ayat-ayat quran untuk kepentingan diri sendiri. Tulang besi kenapa tidak menggunakan Hanipa maidin, kan hanipa maidin sealiran dengan tulang besi, kenapa nak susah susah mintak derma untuk membayar kos peguam, gaji pun dah 6 x gaji exco pun meminta sedekah gak, atau niat menyeleweng duit derma dah ada dalam hati. Alhusseyn hentikanlah fitnah sesama jemaah pas, niat jahat alhusseyn tak kemananya, nanti akan terbongkar seperti zulkifli kulim baru yang dah terang menyokong umno, pakatan rakyat sepatutnya berhati hati dengan alhusseyn diperak, banyak fitnah yang dilemparkannya. sebelum tanah menjemput alhusseyn baik bertaubat, tarik balik fitnah yang sudah menjalar dalam dunia akibat tangan alhusseyn.

Ulasan