Alhussenyn yang bangang - buat poll bangang

Blog alhusseyn telah mendapat result jawatankuasa disiplin Pas yang diketuai oleh Tuan Ibrahim adalah bangang, tuan punya blog yang membuat poll lebih bangang dari tuan ibrahim, buat poll amat mudah sendiri klik pun boleh dapat satu undi, jangan fikir orang dalam internet ini semua bangang macam alhusseyn. Tuan ibrahim telah membuat satu penjelasan dan blog alhusseyn masih belum dapat menerima keputusan jawatankuasa dengan hati yang tenang. dengan perasaan marah bangkit membina poll dalam web beliau, dan keputusan alhusseyn adalah bangang.
Dengan keputusan yang diperolehi bangang, apakah alhusseyn tau siapa yang mengundi dalam poll yang alhusseyn yang bijaksana macam kancil, apakah poll ini untuk orang pas, dap atau umno dan juga pkr, kalau umno mengundi mesti dia akan click bangang macam tuan punya blog. Buat poll dalam internet dan dapat keputusan diwar warkan bahawa jawatankuasa disiplin pas bangang. Kelakar le blog ini, baik berhenti ajelah dari berblog politik, masuk raja lawak lagi baik alhusseyn.
Dimana sifat alhusseyn yang benar tetap benar dan yang salah tetap salah, kenapa mempertikaikan keputusan jawatankuasa disiplin, dari mana maklumat yang alhusseyn dapat sehinggakan keputusan jawatankuasa disiplin dipertikaikan, kitab tulang besi jadi rujukan ke, atau mazhab aduka tarakguna yang jadi panduan alhusseyn, atau alhusseyn nak menjadi pemburu syahid yang dah lama kiok kerana kesilapan sendiri. makan nasik kukus bersama tok guru di laungkan, di salak merata blog, sampaikan albanjari salute sama pemburu syahid, nasib baik albanjari tak syahid sekali.
Apakah alhusseyn mendapat penjelasan dari tuan ibrahim sendiri, jgn duk percaya kepada khabar angin dari blog atau fitnah sesama blogger yang mendapat ilham didepan komputer. jangan duk menipu pembaca mengatakan mendapat maklumat dari dalam pas sendiri.kenapa tak mendedahkan maklumat dalaman dari siapa kena sembunyikan fakta, berpeganglah kepada prinsip YANG BENAR TETAP BENAR, YANG SALAH TETAP SALAH. kenapa setiap hari terus menerus menipu pembaca kononnya dapat maklumat dari pihak dalam PAS.

Ulasan