YA ALLAH YG TUHAN KU SELAMATKAN LAH PEMIMPIN ISLAM

Bertimpa-timpa masalah menimpa pemimpin islam hari ini, kepada mu ya ALLAH kami memohon pertunjuk dan keringanan menghadapi fitnah yg semakin hebat ini, berikan lah kami jalan yg kau redhai. tunjukkanlah kami jalan yg lurus, pemimpin -pemimpin islam semakin diasak hebat sekarang, badai fitnah dari bermula dari segenap penjuru alam datang bertimpa-timpa, Ya ALLAH kami memohon kekuatan dan rahmat mu untuk meneruskan perjuangan yg suci ini, Fitnah-fitnah yg datang dari segenap kekuatan musuh yg dikenali dan juga dari dalam sendiri telah mula menimbulkan riak yg dulu tenang dan makin bergelora.
Teguhkan keimanan pemimpin kami menghadapi badai fitnah ini, musuh dalam selimut makin bermaharajalela dengan bantuan mereka ini musuh musuh yg tidak mempunyai ruang untuk menyerang semakin ampuh dalam menyusun strategi agar pemimpin-pemimpin islam dapat dimusnahkan dengan mudah. Ya ALLAH Ya Tuhan Kami, jika pemimpin kami melakukan kesilapan ampunkanlah dosa-dosa mereka, mereka hanya manusia biasa yg penuh dengan kelemahan, Jika mereka ini juga kamu musnahkan YA ALLAH ugama kamu tidak lagi akan dipandang tinggi oleh manusia dimuka bumi ini, mungkin mereka terkhilaf dengan ujian kamu dengan memberi sedikit kemenanagan dan kuasa. mereka menjadi takbur, riak dan juga hampir melupai dirimu YA ALLAH.
Ya ALLAH ya tuhan kami, jika kamu musnahkan jemaah ini, maka tiadalah lagi bagi kami IMAM untuk terus memandu ke arah jalan mu, jalan yg kamu redhai. Ampunkan segala dosa pemimpin kami dan juga pengikut yg terkhilaf YA ALLAH,

    Ulasan