Bagan Pinang VS Malaysian Indon

Serangan kepada penyokong PAS di Bagan Pinang adalah tindakan provokasi dari pihak UBN yg telah dilakukan hari pertama oleh Ketua Putera Ajis.Tapi lakonan provokasi yg dilakukan tidak menarik penonton bagan pinang untuk terus memberi sokongan, Pendedahan yg dilakukan oleh Pihak media pembangkang membuktikan bahawa ajis sebenarnya bukan pelakon tegar, akhirnya terpaksa atau dipaksa oleh Director kerana untuk lebih menyakinkan pengundi, dengan keadaan yg tidak bermaya dan memakai penyokong leher seperti Yusni Hamid dalam cerita sikit punya gila. Kesian pelakon ini, tak mampu menarik simpati tetapi menjadi badut dalam bagan pinang.
Dengan tiada kesan langsung dengan lakonan ini, pihak UBN terpaksa mengupah penjahat-penjahat dan samseng-samseng Tamil yg bersenjata parang panjang setelah dijamu samsu haram. Pihak ini telah menyerang dan meroboh bangsal pas. menyerang seperti lembu yg hendak disembelih, berani apabila pertugas hanya ada seorang dua, tindakan ini hanyalah menantikan tindakbalas dari PAS kerana pasukan keselamatan telah berada di situ memerhatikan hasil provokasi ini, tapi pertugas pas bersikap berdiam diri sementara. dengan adanya lagak ngeri dalam mengerjakan pertugas pas hingga mengalirkan darah, PAstikan PRK Bagan Pinang ini terus berjalan tanpa tindak balas. Selepas PRK ini tau le kita orang mengajar samseng-samseng tamil yg mabuk samsu haram ni.
Dalam malaysia sesama sendiri bukan main garang lagi, bawak parang panjang melibas sesama melayu, tapi dengan puak indon puak malaysia mendiamkan mcm celaka dayus. tiada tidak balas kepada puak Buluh Runcing, mendiamkan diri bila dikutuk kerana dikatakan menghantar makanan tamat tempoh, menolong mangsa di gempa bumi padang, betapa celakanya umat manusia di malaysia ini, tiada semangat patriotik langsung. sesama sendiri bukan main garang mcm harimau mati anak. Sampai sudah masa kita bertindak balas kepada indonesia ini, jangan kutip derma untuk membantu mangsa di padang sumatera, pastikan pihak buluh runcing yg menjalankan khidmat menyelamat atau membantu mangsa di padang, WAHAI ORANG-ORANG MALAYSIA HENTIKAN SEMUA SAMADA DERMA, PENGHANTARAN PASUKAN PENYELAMAT, RAKYAT INDON TIDAK PERLUKAN KHIDMAT ORG MALAYSIA. NEGARA MALAYSIA DIANCAM MEREKA JANGAN KITA BAGI MUKA KEPADA MEREKA INI

Ulasan