Berhati hati dengan Jarum-Jarum Yahudi dan Pengikut Syaitan

Sebelum dan selepas muktamar PAS berlangsung, para blogger telah bertungkus lumus dalam memberikan input, memberi pandangan umpama pendeta-pendeta yahudi laknatullah. Memaki dan mencarut sesiapa sahaja yg bukan sealiran dengan mereka. Kononnya mereka mempunyai pengikut yg ramai membaca tulisan mereka. Tanpa mereka Pakatan Rakyat tak akan menang. Tanpa blogger Pakatan Rakyat tidak akan memang di Kuala Terengganu, Bukit Gantang, selambau, Penanti, Mujurlah ada blogger yg merancang dan merencanakan strategi dapat le PAS menang di Bukit Gantang. Kuala Terengganu, dan akan datang ni di Manek Urai blogger akan berkampung dan akan membuat strategi untuk memenangkan PAS. Wahai pemimpin PAS kamu semua kena menghargai peranan blogger yg mempunyai hits berjuta juta sehari, mereka mampu membuat PAS kalah dalam PRU13. Kalau kamu tidak ingat kepada peranan blogger ini nercaya kamu akan tewas dalam PRU ke 13.
Tangan-tangan Yahudi dan perangai syaitan telah meresap masuk dalam jiwa penulis blogger. Apakah kamu lupa apa tujuan kamu berblog sebelum blog kamu popular. melontarkan pandangan dan org membaca pandangan kamu. Kamu blogger telah lupa pada niat asal kamu atau memang memang niat asal kamu hanya mencari kemuliaan di mata manusia. Teguran keras kepada PAS seolah-olah telah lupa pada akal umbi, akal budi seorang muslim. Syaitan cepat meresap kalau kita terus memaki dan menghamun kepada sesama manusia. Dulu tidak ada siapa yg pandang atau membaca blog kamu tetapi selepas blog kamu popular perangai kamu semua dah bertukar kepada perangai yahudi. semua lontaran idea pimpinan PAS tidak betul dan membuat kemusnahan dalam PAS. Berhak kah kamu memaki pemimpin PAS kalau pemimpin PAS membuat lontaran idea yg tidak kena pada pandangan kamu.
Idea para blogger amat advance seadvance tulisan mereka. Kononnya pemimpin PAS sekarang hanya pandai merosak pembangkang, kalau para blogger begitu handal merancang strategi, kamu tubuhlah Parti Baru mengikut acuan kepala hotak kamu, kita sesama akan menilai betapa kukuhnya ikatan parti blogger. Mungkin dalam masa sebulan sahaja Parti Blogger akan meningkat kepada sejuta ahli dan mampu untuk menewaskan umno/bn, Pas, Pkr dan dap dalam sekelip mata. Jangan hanya pandai berkokok dalam dunia maya sahaja. Buktikan dulu apa yg kamu lontarkan atau hanya pandai menulis sahaja dalam blog tapi praktikal mcm celaka gak. Kepada semua blogger yg begitu marah kerana Datuk Husam musa tewas atau kerana marah kenyataan Unity Goverment lontaran Haji Hadi dan Haji Nasha, boleh mula mengerakan segala kekuatan yg blogger ada menubuhkan parti baru dan terapkan idea yg blogger ada yg begitu bernas dan logik pada akal manusia blogger. dengan penubuhan parti Baru nanti akan dapat kita lihat ketokohan dan berkarismanya blogger memacu dan memasang strategi untuk menewaskan BN/UMno.
Bangun dengan kekuatan para blogger yg selama ini menyangka mereka mampu memberikan apa saja idea yg bernas, strategi yg canggih kalau tidak PAS tidak akan menang dalam PIlihanraya kecik atau besar. Mengapa hanya pimpinan PAS sahaja yg menjadi caci maki para blogger, adakah ada tangan yahudi dalam otak mereka atau mereka berguru ilmu dengan syaitan laknatullah. Hanya syaitan dan yahudi saja yg memaki para pemimpin islam. Wirid lah dengan perkataan celaka. memuja pemimpin yg seotak dengan mereka, kalau pemimpin ini terbabas atau tidak sama dengan otak celaka blogger mereka akan menjadi makanan makian dari mereka. Blogger telah berubah dari mempunyai pandangan telus kepada pandangan celaka dalam menentukan arus perjalanan politik di malaysia.
Pemimpin PAS sepatutnya menyedari bahawa peranan blogger skrg amat penting dalam melapor dan memberi input semasa, lebih laju dari kilauan kilat. mampu memusnahkan PAS sekelip mata sahaja. kenapa pemimpin PAS tidak memberi Pas kepada para-para blogger yg begitu canggih sekarang, melapor dalam keadaan semasa bukan berita basi berhari bermalam. setiap minit laporan dpt dibaca dalam blog mereka. Manek Urai akan datang julai ini kalau pemimpin PAS tidak berhati-hati blogger akan boikot dan akan menyebabkan PAS akan tumbang kepada umno/bn. Ingatlah wahai pemimpin PAS peranan blogger. Caci maki hanya blogger yg mendapat pemimpin PAS tidak pernah dapat caci maki, Pemimpin PAS dulu atau kini hanya dapat sanjungan dari sesiapa saja. Setelah 50 tahun PAs wujud dalam arena politik tanahair pemimpin PAS bertukar ganti, PAS sentiasa dalam sanjungan. Pemimpin PAS tidak ditahan atau di ISAkan. ditembak, dinafikan hak warganegara. mewakafkan harta walau pun sehelai kain pelikat. bertempur dengan polis di lubuk merbau, terbunuh di memali, ditembak pakai peluru air di terengganu, Disambut dengan air asid dan water canon dan juga gas yg tidak memedihkan mata. Blogger muncul pada awal 2008 telah mendabik dada bahawa merekalah pejuang rakyat, memastikan rakyat dapat keadilan, berapa ramai blogger yg merengkok dalam jel, di ISA kan, naik turun mahkamah kes tidak selesai. berapa ramai blogger yg tidak makan, berapa ramai blogger yg naik turun mahkamah atau black maria. Semua pemimpin PAS buat tidak betul kerana mereka tidak pandai dalam politik, Kalau kalah di Terengganu tidak boleh memimpin PAS di peringkat Pusat, Ilmu dari mana yg mereka pelajari, kalau kalah tidak boleh memimpin, dari otak yahudi mereka atau dari akal syaitan laknatullah.
Maki lah sepuas hati anda sebelum nyawa anda dicabut. kalau tidak maki pemimpin PAS selera makan, nafas tak lepas kerana pemimpin pas ni kolot tidak advance merencanakan strategi untuk menang dalam PRU13 akan datang.

Ulasan

  1. SABAR....SABAR SAUDARA. JANGAN MELETUP BEGITU.. MARAH ITU SAHABAT SYAITAN.. BERHUJAH DENGAN RASIONAL... JANGAN GOPOH GAPAH.

    BalasPadam

Catat Ulasan