TERBONGKAR ... PAKATAN TIADA HARAPAN ANJING MAHATHIR

usaha usaha pakatan tiada harapan mengusung mahathir rupanya dibongkarkan oleh oleh kroni mahathir bahawa mahathir berjaya mempergunakan pakatan tiada harapan menjadi anjing belaannya untuk menuyalak najid. mahathir sudah berjaya menanam satu sokongan yang kuat pada kroninya demi menumbangkan najid dengan segera. mahathir yang sangat licik sudah dapat dihidu oleh nuar braham dari sel sungai buloh yang mana dengan segera nuar braham menghantar SURAT CINTA PADA PKR DAN PAKATAN TIADA HARAPAN UMUMNYA. namun nuar braham anak murid mahathir gagal menghidu bahaya yang lebih besar dari awal menjadikan pkr jijah hanya pakturut kepada azmin. azmin anak angkat mahathir berjaya membodohkan pkr dan dap dan yang party nyamuk pimpinan mat sabu juga digunakan sepenuhnya untuk menjayakan agenda mahathir. agenda mahathir adalah untuk menyelamatkan UMNO DARI TUMBANG MENYEMBAH BUMI, jika umno tumbang mahathir dan kroni akan miskin papakedana.

psm juga terlambat menghidu kelicikan mahathir menggunakan DEKLARASI RAKYAT YANG MANA SKROLL ini disembah oleh pakatan tiada harapan untuk menjayakan agenda kecik dan terbuang. hanya menjatuhkan najid untuk dinaikkan lagi pm yang baru dari kalangan umno jugak. MENGAPA BODOH DAN BANGANG SANGAT PEMIMPIN PAKATAN TIADA HARAPAN DAN PENYOKONG LEMBU MEREKA TAK DAPAT MEMBACA KELICIKAN STRATEGI MAHATHIR DEMI MENYELAMATKAN UMNO. kolid samad the bluetooth juga sanggup minum air kaki mahathir dan mampuz duk sibuk mengekori mahathir dan menjadi anjing belaan mahathir dan mampus sangat rela bila menjadi anjing belaan matahir. mampuz yang sudah tiada hala tuju perjuangan kerana semua sudah menjauhkan diri darinya.

DEKLARASI RAKYAT yang di junjung oleh mahathir dan pakatan tiada harapan hanyalah satu manifestasi bodoh dan kejayaan mahathir membangangkan pemimpin kaldai dalam pakatan tiada harapan. disaat akhir nuar brahim terpaksa menulis sepanjang malam dalam sel demi menyelamatkan pkr dari kehilangan negeri dan akhirnya akan hilang dari persada politik malaysia. lambang mata nuar braham juga akan kendur bersama sama perjuangan reformasi yang dikatakan dimulakan oleh nuar braham padahal sudah lama diperjuangkan oleh pembangkang.dan bila nuar braham berjaya membodohkan pembangkang mahahtir menggunakan tektik yang sama tapi mahathir lagi licik MAHATHIR MENYAPU SEMUA PARTY UNTUK MENJADI ANJING BELAANNYA UNTUK MENYALAK NAJID SUPAYA TURUN DARI TAKHTA. UMNO DAPAT DISELAMATKAN JIKA NAJID MENGUNDUR DIRI..... YANG BODOH BANGANG PAKATAN TIADA HARAPAN.

#MAHATHIR berjaya membodohkan pakatan tiada harapan
#bersatu menentang najid demi menyelamatkan UMNO
#pakatan tiada harapan akan berkubur lebih cepat

Ulasan