party pekerja perlu bekerja untuk dapatkan kerusi sendiri bukan menjadi barua

party pekerja party yang dibeli oleh puak puak bodoh yang kalah dalam muktamar sepatutnya pengerusi party pekerja yang miang menasihatkan anak anak buahnya meletakkan jawatan sebagai adun dan ahli parlimen. tak payah lah nak berlindung disebalik fatwa mad awang yang dibayar. mad awang dap suruh kata apa apa pun dia akan keluarkan kenyataan secukup rasa.

MAD AWANG BERSAMA AWEK JUGAK BUKAN PENGERUSI JE WAKAKKAKA

BETAPA KUSYUK NYA PENGERUSI PARTY  DITEMANI AWEK AWEK SEXY
KALAU INI MACAM MAD AWANG TERFASIH INGGLISHNYA

SEPATUTNYA mat sabu atau penasihat umum mad awang nasihatkan anak anak balaci dap mereka supaya letak jawatan dan bertanding semula, bukannya main sedap je makan gaji HARAM KERANA BERBAIAH DENGAN PAS TAPI KELUAR PARTY MASUK PARTY YANG DICILOK SECARA HARAM JUGAK, selepas gagal mencilok party KITA, barua barua DAP ini mengkorner party pekerja yang berhaluan kiri. wajah wajah barua dap sepatutnya lebih bermaruah bukan menjadi pencacai angkat najis DAP, kolid samad sepatutnya yang terlebih mabuk tidak meneruskan perkhidmatan menjadi ahli parlimen di shah alam. kolid lebih baik jadi pengerusi oktober fest. DULU KUTUK BERAHIM ALI DAN 3 EKOR KATAK DIPERAK AKHIRNYA NIZAR MENJADI KATAK YANG LEBIH TERUK DARI 3 EKOR KATAK DAN BERAHIM ALI, KERANA TERLALU NAK SANGAT JAWATAN NIZAR TAK RELA HILANG JAWATAN ADUN WALAUPUN DIKATAKAN HEBAT BILA BERBHASA MACAM MACAM, TAPI BILA SEKARANG SEJAK MENYERTAI PARTY BALACI IA MENJADI BARUA.

LETAKLAH JAWATAN BUKAN HANYA SETAKAT PANDAI CAKAP, lagipun mereka disokong oleh cina mana mungkin mereka akan kalah, yang ahli parlimen boleh bertanding diDUN dan yang diDUN boleh bertanding parlimen JIKA HEBATLAH atau hanya cakap saja. TAK SALAH BERTUKAR JAWATAN, NIZAR LETAK JAWATAN sebagai adun dan kolid samad boleh ambik alih, anjing anjing dap akan terus menyalak PAS dan tak akan letak jawatan. sebagai party yang peduli ia hanya peduli pasal gaji, saari sunkit boleh ambik alih sepang dan hanipa anak mydin mall bertanding di DUN. lagipun saari sungkit bukan ada hasil duk dalam dewan selain menajdi pak turut pkr dan dap saja.

Ulasan