kesimpulannya party pekerja adalah party longkang hahhaha

penyokong penyokong party pekerja dalam usaha meramaikan ahli mengambil sapu je mana je yang mana dan, walaupun party pekerja nak bertukar nama belum tentu dapat tapi pendaftaran diteruskan. barua blogger berkempen siang malam, yang paling hebat greenboc berkata party pekerja berdiri sama tinggi dan gagah dalam pakatan harapan, kegilaan yang melampau dalam memberikan liputan kepada alamaya merupakan kebodohan dan kebangangan yang melampau. yang paling best adalah alkusyen yang sibuk sangat mempertahankan kafir dari islam, ISLAM tak ajar bela kafir tapi terlebih islam membela terlebih kafir, sebab terlalu liberal sampaikan lupa mana satu islam mana satu kafir, ini mungkin sebab terlebih gula dalam darah menyebabkan otak makin senget. baca ayat quran untuk membela kafir dan menghukum islam salah. tak ke hebat islam liberal yang dibawa, sepatutnya penyokong party pekerja bekerja kuat untuk party bodoh mereka selain mempertahankan dap menjadikan andaian rakyat bahawa memang mereka adalah barua dan balaci dap.

yang hebat sekali adalah sb pencen dihulu kemaman, merempat selepas tak kerja jadi sb, tapi sb sampai ke mampus pun tetap sb, dalam dunia ni semua dalam jangkauan, mana timbalan sb yang sudah kena dihantar peluru terus terdiam sampai sekarang. hahahaa banyak sangat cakap terus sejuk dalam peti sejuk. itulah penamat kerjaya sb, dibekukan, ini orang no dua dalam kabinet sb, kalau setakat macai jadi anjing ajelah kalau mati nanti. tak ada yang meratap kematiannya. sekarang sibuk berkata pasal dana, yang pasti dana yang umno tibai bersama sb tak disebut., kasihan, sb sendiri dapat dana dari hasil haram, sebab tu sb perangai dia macam halam je. makan hasil halam halam sampai kesudah, tak payah cerita pasal dana pas, ceritalah pasal dana sb, dari mana dapatnya tak akan tak nak beritahu hahhahaa..

Ulasan

  1. Salam Blogger ftz. Maafkan atas kebiadaban sy. Awak terlalu sombong & angkuh. Awak lupa semuanya takdir & ketetapan Allah. Mohon sedar sebelum terlambat.....

    BalasPadam

Catat Ulasan