geng barua kehilangan kehangatan selepas TPM dipecat

kasihan geng barua dan balaci nampaknya sudah kehilangan kepanasan, kepanasan tpm disepak keluar dari kabinet menghapuskan semua kehangatan geng barua punya cerita. sejauh mana kehangatan geng barua nak mendirikan party baru sudah hampir lenyap dan semakin ramai yang tidak berminat, rancangan mereka nampaknya semakin sejuk walaupun dilancarkan beberapa serangan baru seperti keluarnya pemuda dilembah pantai tapi tidak banyak laporan dibuat oleh blogger dan malaysiakini malaysiaundur malaysialuardalam, kenyataan geng barua tidak banyak dimuat naik kerana kesan sudah hampir luput sebagaimana luputnya kesan dadah pil kuda dalam pkr untuk mendiamkan kegilaan aziz bari. kesan pil kuda pkr kepada aziz bari nampaknya sudah luput dan membuatkan aziz bari mengumumkan masuk ke dalam dap dan menyertai maskot baru DAP.

kehebatan dan kehangatan berita geng barua tiada nilai lagi walaupun beberapa yang berharap sangat geng barua hebat tapi makin merundum, sehingga waktu ini, party belum dapat nama, perlembagaan belum seelesai, banyak sangat idea idea yang hebat dilontarkan sampaikan dr zul pencatit makmum tidak tercatat walaupun suhaizan kayat yang dikatakan mampu mencatat sejuta perkataan perjam, namun belum mampu mengejar untuk menulis kesemua idea idea rancangan strategi yang diberikan oleh pemimpin geng barua dap. cuma yang peliknya dimanakah mad awang sebagai mungsenduk am party barua. mad awang dipinggirkan terus kerana tidak mampu berhujah dalam bahasa iran dan bahasa parsi sebagaimana fasihnya mujahit dalam sastera arab. phd sastera arab adalah kehebatan mujahit yang membuat kenyataan dalam bahasa puisi sebagaima a samad said yang menjadi kuli kepada kafir dap. dan kemasukan baru aziz bari menambah kehebatan maskot dalam dap.

nampak rafizi gagal menangkap kemas aziz bari, aziz bari sudah nampak bahawa dalam pkr tiada yang mampu menjadi pemimpin selagi jijah dan geng menjadi big boss dalam pkr. saifudin pun jadi sardin dalam tin dan sekali sekala menyalak bila disuruh oleh big boss. dilucutkan jawatan sebagai sua agung pkr digantikan dengan pemikir langkah kajang yang FAIL mengapa geng barua tidak memujuk aziz bari join mereka yang sedang berjuang dalam party yang tak wujud ATAU AZIZ BARI SUDAH TAHU BAHAWA GENG BARUA TAK KEKAL DAN AKAN MAMPUS DALAM MASA 2 TAHUN DAN BERKUBUR SEPERTI HAMIM BERJASA. DAN MENJADI NESAN KUBUR TAK BERTANDA.

Ulasan