fam sama je dengan blogger barua dap dan pkr

fam akan memastikan mereka akan benar dan mencari dari sudut untuk memastikan fam kekal bersih dan akan menggunakan segala hujah dan perundangan yang ada demi membenarkan keputusan pengadil. itulah lebihnya jadi fam. begitu jugak dengan blogger bangang dap dan pemimpin pas yang liberal seperti kolid samad nizar, hanipa mydin mat sabu, pasti akan mengemukakan hujah hujah bangang demi membenarkan apa saja kata mereka. mad awang lagi best siap post lagi gambar menghadiri persidangan islam. untuk menaikkan gong bodoh riak takabur untuk dapat raih undi simpati perwakilan pas dalam muktamar nanti.
pic brgambar
penjaga garisan dengan mad awang sama je, penjaga garisan hilang lama tiba tiba muncul untuk mengadili perlawanan semi final, dikatakan sudah digantung kerana kesalahan mengadili perlawanan tapi untuk perlawanan ganu lion tiba tiba muncul penjaga garisan ini. sama dengan mad awang setelah terlibat dalam kes kemuflisan akhirnya hilang dan akhirnya muncul di akhir waktu membuat fatwa yang gilang gemilang kepada pakatan rakyat. kedua dua muncul disaat akhir. kemana kah mad awang selama 5 tahun menyepi dari politik setelah disepak keluar dari majlis syura. hilang tanpa khabar berita akhirnya muncul kononnya buat coming back. apakah tiada agenda lain selain membawa agenda dap dan pkr. siapa yang menghidupkan semula suiz enjin lama yang berkarat dan reput? siapakah yang cuba menambah kapisiti tork kilas untuk memastikan mad awang berdaya saing walaupun lepas perhimpunan 1 mei dah lepak dalam hospital masalah lenguh kaki akibat terpedaya dengan  blogger pencen.

yang pasti semua akan mencari kehebatan mad awang masa lampau dan fam akan mengkaji semua undang undang agar nampak fam sentiasa hebat walaupun pengadil dan penjaga garisan dah lama sekung dalam kandang. pengadil dan penjaga garisan yang lama enjin dihidupkan kembali agar dapat mengadili perlawanan penting melibatkan ganu. mana mana pasukan yang banyak bertaruh akan dikalahkan dan itulah perlawanan sekarang. lihat dengan otak dan akal bukan melihat dari sudut kepala kelabu asap seperti blogger pencen. untuk nizar jadilah boodoh tu simpan sikit bodoh nanti banyak sangat bodoh orang menyampah bukan makin minat.

Ulasan