azmin@jokowi akan naikkan tarif air

nampaknya kerajaan selangor yang dipimpin oleh azmin pkr akan menaikkan tarif air dalam keadaan yang tidak membebankan rakyat. ini jawapan bila ditanya oleh adun andalas. ini adalah satu kejayaan kerajaan pkr dibawah mb pkr yang baru. setelah berjaya memecat dan mengaibkan kolid berahim yang menjaga harta benda rakyat diberikan kepada seorang mb baru yang merupakan anak angkat cik det. dengan kejayaan pkr menjatuhkan mb yang berjaya menjaga kesusahan rakyat dinaikkan pula seorang yang amat prihatin kepada susah senang party pkr. tarif air yang selama ini memberikan kesan yang baik kepada penduduk selangor akhirnya akan dinaikkan dan yang pasti penduduk selangor yang selama pemerintahan kolid tidak membayar akan kembali membayar bil air.

kejayaan demi kejayaan demi menjaga tembolok pemimpin pkr yang semakin rakus menibai harta benda selangor. dengan segala kebodohan azmin yang diketuai oleh nuar braham pasti mendifisitkan lagi pendapatan kerajaan selangor. duit simpanan kerajaan selangor akan dihabiskan dalam masa 6 bulan oleh kerajaan bangang pkr. azmin yang terkenal dengan gaya mewah sewaktu dalam umno akhirnya berjumpa kembali lubuk emas yang sudah lama ditinggalkan oleh nya sewaktu lari bersama sama nuar braham. azmin@jokowi pasti akan menghabiskan rezab kerajaan negeri dengan cepat sebagaimana deris jusoh diterengganu. deris membelanjakan 100juta dalam masa 2 minggu selepas menjadi mb. mungkin azmin akan menghabiskan 3billion dalam masa 6 bulan. party pkr yang sudah berjaya menerajang kolid berahim yang terlalu kedekut kepada party akan menerima kemasukan wang yang besar dalam kantung party.

azmin akan berbelanja sebagaimana umno berbelanja. boros dan rakus. yang pasti party pkr bersetuju mb selangor boros. para pemuja pkr pasti tersenyum lebar dengan mb boros yang baru ini. mungkin kalau bini nuar braham menjadi mb pasti lebih boros. mana mana mb pkr yang dilantik pasti akan boros berbelanja tanpa perlu berfikir sebagaimana kolid berahim. menghadiahkan kereta kepada pembangkang umno salah satu contoh kebodohan azmin.duit yang diberikan kepada ketua pembangkang sepatutnya diberikan kepada murid sekolah yang lebih memerlukan. pkr memang bangang dan bodoh sebagaimana penyokongnya.

Ulasan