PAS TAK NAK AMBIK TINDAKAN PADA 2 ADUN YG KHIANAT KE

dewan ulama pas selangor telah meluluskan usul mengecam dan mengutuk tindakan 2 adun pas yang dibeli oleh pkr. pkr sudah membeli 2 ekor baghal untuk menandatangani SD untuk menyokong BINI ketua umum menjadi MB Selangor walaupun ditolak oleh ISTANA. sifat degil pkr dan dap meneruskan menghantar satu nama saja ke istana mengundang pembubaran DUN selangor. bertetapatan dengan kata kata rafizi, PKR rela hilang dun selangor asalkan kolid berahim disingkir. dimana kata kata manis nuar braham yang membuat ucapan sewaktu memulakan langkang KAJANG akhirnya menjadi LANGKAH KEJANG. kejang dalam mengatur strategi. sifat keras kepala pkr dalam membentuk pentadbiran baru di selangor akan mengundang padah yang berpanjang. langkah kejang akan memusnahkan pkr dan dap. mungkin pakatan rakyat akan tinggal nama sebagaimana Angkatan Perpaduan UMMAH (APU) barisan alternatif (BA)akan tinggal sejarah sebagaimana biasa.

pkr akan kembali masuk UMNO sebagaimana SEMANGAT 46 dulu. S46 kembali kepada UMNO selepas pemimpinnya kembali wala dan thiqah kepada presiden UMNO. semua kembali dengan segala angkatan perang.2014 PAS MENCIPTA SEJARAH BARU, 2 ekor adun mereka dapat dibeli oleh PKR setelah PKR gagal membeli MP MP UMNO pada kerajaan 16 september. selama ini ADUN DAN MP PAS kukuh dari menerima rasuah dan sogokan. akhirnya pas terpaksa menerima hakikat bahawa PKR berniat jahat PADA PAS. tindakan bodoh 2 ekor baghal adun pas menyebabkan party pas terpaksa meminda tarikh mesyuarat. dua ekor baghal ini mendapat sokongan dAri AHMAD AWANG PENYANJUNG PKR. JIKA ada apa apa yang menyentuh pkr ahmad awang akan bangkit mempertahankan PKR dan pemimpin lajnah PKR dalam pas., selepas itu ahmad awang kembali lena dalam dakapan PKR.

2 ekor adun pas yang menjual maruah dan harga diri dan mengkhianati jemaah islam bersenang lenang dan tidur lena kerana tiada tindakan oleh pihak PAS. PAS sepatutnya bertindak memecat atau mengenakan tindakan disiplin atau menjual seluruhnya 2 EKOR ADUN PAS YANG SUDAH LOMPAT DAN MENDAHULUI PARTY. jika dalam tentera 2 ekor baghal ini sudah lama dihukum mati atau disingkirkan. biarlah PAS hilang 2 kerusi di selangor dari terus kehilangan sokongan akibat PAS terlalu mesra dengan PKR Dan DAP. tindakan disiplin samada menyingkirkan terus saari sumgkit dan senoi morib hendaklah dilakukan sebelum prk pengkalan kubor. apakah pas mencari lagi nas untuk mengampunkan dua ekor baghal ini??. atau meneruskan tindakan kepada 2 ekor baghal ini.

Ulasan

  1. Tak aper ler biar habis tempoh duk dikerusi empuk dan mereka tahu penggal terakhir mereka sebagai adun. Biar mereka merasakan yang mereka cukup gah untuk diambil tindakan dan yang pasti tidakan tetap akan diambil kerana inilah pertama kali selepas berpuluh-puluh tahun calon PAS terlalu sukar untuk dibeli. Dulu gua sudah ingatkan tentang pemimpin IRC yang berada dibarisan kepimpinan tetapi bukan main makian/kutukan gua terima dan apa yang gua kata akhirnya terserlah dihadapan mata. Gua bukan ahli PAS tetapi gua sekadar memberi ingatan jer....

    BalasPadam
  2. pergi mampus sama irc.. tok guru fadhil kata doh.. masuk pas kena tinggalkan jemaah lain

    BalasPadam

Catat Ulasan