BUBARKAN DEWAN SELANGOR untuk menutup mulut longkang PKR

Kemelut krisis MB selangor CIPTAAN PKR belum berakhir. pkr terus berdegil walaupun tak mempunyai apa apa kekuatan untuk demand jawatan mb. Jika DAP menarik balik sokongan kepada PKR ini bermakna PKR hanyalah CHEWING GAM yang sedap dikunyah tapi lama lama dilempar juga ke tong sampah. KEEEGOAN, kebodohan, kebangangan pemimpin pkr dalam menentukan siapa MB selangor seolah olah meletakkan negeri selangor seperti NEGERI NENEK MOYANG PKR PUNYA. apakah pkr tidak sedar diri atau lupa diri setelah mendapat sokongan tidak berbelah bagi dari dap, blogger celaka, aziz bery pakar perlembagaan paling bodoh yang pernah wujud dimalaysia dan juga 2 ekor baghal pas yang dibeli oleh pkr. apakah DAP juga akan menderhaka kepada istana selangor atau meneruskan kerja kerja laknat menghina islam sebagaimana tupai@tonypua yang mengkritik kenyataan presiden pas. dilabel sebagai nyanyuk yang bercakap atas dasar ISLAM.

kebodohan nuar braham dan geng pasarmalamnya terserlah menolak sesiapa saja yang sultan selangor lantik menjadi mb selangor. SEBODOH UMNO pun tak ada yang dilihat sebegini bodoh dan bangang. patutlah nuar braham di tendang dari UMNO rupanya sebab terlalu bodoh untuk memerintah malaysia. sifu nuar braham cikdet sudah boleh bergelak ketawa melihat kebodohan dan kebangangan anak didiknya. nuar braham sudah ketandusan idea untuk berpolitik dan mungkin boleh direhatkan di sungai buluh lagi. sudah lama nuar braham diluar dan bila terlalu lama diluar ia akan menjadi ISENG. bila iseng menguasai diri ia akan jadi seperti sekarang. apa saja kata sesiapa tidak akan didengar kecuali diri sendiri. geng pengampu pembodek dalam PKR yang sah sah bangang akan terus memuja memuji nuar braham sebagai PM dalam mimpi. perjuangan PKR yang dari dulu kini dan selamanya adalah menjadi PM bukannya menjadi pemimpin rakyat dimasa susah.

yang pasti bini nuar tidak akan menjadi MB selangor dan nuar braham akan terus bermimpi menjadi PM malaysia yang ke 100.  mimpi nuar braham terus indah bila terus dilagukan. penubuhan pkr pun hanyalah untuk menjadi tapak kepada nuar braham menjadi PM, lain lain perjuangan hanyalah untuk menjadi tempat untuk melonjakkan nama dia. pkr akan hilang ditelan zaman bila nuar braham masuk ke dalam atau berkubur. setakat saifudin nasution dan rafizi pakar fitnah yang bodoh " masih belum menjawab siapa yg dulu memujuk KULI untuk dijadikan PM" pkr lebih cepat mampus dari yang dijangkakan. BUBARKAN DEWAN DUN SELANGOR SEBAGAI JAWAPAN TEPAT KEPADA KEBODOHAN DAN KEBANGANGAN PKR BAWAH PIMPINAN NUAR BRAHAM. KUBURKAN CITA CITA NUAR BRAHAM

Ulasan

  1. hancur nuo jubo , tak dapat di selamatkan lagi, azmin pulak mufarakah, loncat 3 lagi ikut azmin, mcm mana nak buat Pilihanraya negeri? gang hadi, azmin, umno dah jadi majoriti, 13Pas+Azmin+3PKR+Khalid+ UMNO12=30 . Lepas ni baki Adun PKR loncat bila dah tengok nuo jubo@wan azizah dah jammed. 40% PKR dgn Azmin,40% dgn Kholid ,Wawi@Nuo Jubo tinggal 20%(Cina doll +anak mat akin, rapussy, pudin, izzah,) menjelang 2014 yang tinggal BN, PAS lawan DAP.

    BalasPadam

Catat Ulasan