Pandangan khalid samad@pengkhianat PAS mewakili PKR bukan PAS

kenyataan bodoh dan bangang kolid samad adalah menjelaskan pandangan PKR bukan pandangan PAS, kolid samad biasa akan menyerang mana mana yang tidak bersetuju dengan PKR iaitu PA termasuk Istana selangor. Kolid samad akan sanggup mati bila ada kenyataan yang menyanggah pendirian pkr bersama macaiumum dalam pkr, kolid samad sanggup mendedahkan printscreen  whatsapps pas bila ia boleh menjatuhkan pas dan menaikkan nama pkr. wajah huduh kolid samad semakin nyata. inilah di antara pengkhianat pengkhianat tegar PAS dalam masa ketiduran badan disiplin PAS. badan disiplin pas terus lena dibuai oleh lajnah pkr dalam pas.

Kolid samad akan terus menyerang mana mana pihak yang tak bersetuju dengan PKR. kerja kerja bodoh dan bangang kolid samad yang menjadi PI kepada PKR dalam kes BIMB kolid berahim. Apakah yang dicari oleh kolid samad adalah mencari salah dan silap kolid berahim walapun tiada. Fakta fakta fitnah kolid samad dipersetujui oleh PKR sebagai usaha menjatuhkan imej dan intergriti kolid berahim. PKR sudah menawarkan Jawatan penasihat kepada MB selangor jika kolid berundur, jika kolid berahim berundur masalah intergriti salah laku dan masalah pinjaman bimb akan selesai secara automatik. PKR akan melupakan semua tu asalkan kolid berahim sanggup memberikan laluan kepada bini macaiumum pkr. itu sudah dipersetujui diperingkat awal lagi. namun kolid tidak bersetuju dan akhirnya pkr merekacipta FITNAH dan KHALID SAMAD adalah penyambung FITNAH yang direka oleh PKR.

belum reda kes dengan istana selangor, kolid samad sanggup apa saja demi PKR dan macaiumum pkr, yang penting macaiumum bukan ahli PKR dijadikan pm, wala dan thiqah pasti untuk macaiumum pkr. Menerusi blogger upahan yang dia biasa berhubung melalui sms dan bluetooth yang sentiasa terpasang di telinganya. jika ia sedang meeting ia akan sentiasa berhubung dengan blogger celaka yang sentiasa akan menulis dengan cepat fitnah kepada PAS. apa saja keputusan PAS akan diperolehi dengan cepat terus dari LaDANG. kolid samad akan membekalkan apa saja fakta mesyuarat pas kepada blogger celaka untuk memastikan pas terus dipandang serong dan dicelakakan oleh bloger blogger.

Ulasan