N1 pengkalan KUBOR - biar ia menjadi Pengkalan kubor PKR

N1. pengkalan kubor akan menjadi medan baru pertempuran PKr dan UMNO. semoga pertempuran abang adik akan berlaku dengan segala kehebatan. Jentera pkr di pengkalan kubor antara yang terhebat di kelantan. PKR yang sudah mempunyai MB baru diselangor pasti mempunyai rangkaian jentera yang sungguh ampuh dan hebat untuk merebut kembali dari tangan UMNO. apakah 4b akan dicurahkan oleh PKR untuk memulihkan imej bangangnya. mungkin blogger hebat dan blogger upahan akan memainkan peranan utama dalam membuat jentera kempen dan serangan alam maya. PAS pengkalan kubor tak payahlah campur tangan. MSO kan ada, kat kelantan sebut je nama Sunti pasti orang ketar lutut. mana mungkin gemulah sayut yang hebat dalam menulis tak akan tak boleh mengarang buku kempen yang boleh menarik sokonga dan mengundi PKR.

Aku harap PAS dapat Berikan HUKUMAN DULU KEPADA 2 PENGKHIANAT PAS SEBELUM BERTANDANG KE KELANTAN. kalau badan disiplin PAS tidak mahu menghukum 2 ekor baghal tu, tak apalah, kita orang pun boleh langgar apa arahan PAS. inikan contoh terbaik. JIKA PAS TAK MENGHUKUM PENGKHIANAT PAS 2 EKOR BAGHAL NI PASTI ADA BAGHAL LAIN AKAN TIMBUL. biarkan Saifudin nation atau rafizie yang mencatur langkah PENGKALAN KUBOR. atau menjadi KUBOR buat PKR. kedua dua mangkuk tu boleh hidup dimana mana tanpa bantuan pas mereka boleh menang bergaya. inilah masanya ketuaumum@macai pkr membuktikan dia hebat atau belebat basi. kolid samad mesti turun dengan penuh semangat.

mana mana ahli pas yang tak ada minat nak turun berkempen dipengkalan kubor, bawak bawaklah berehat, jangan difikirkan sangat ARAHAN PARTY PAS, kalau mat sabu nak turun berkempen biar dia aje turun lagipun ni kan PKR yang bertanding kenapa PAS nak sibuk. kalau lajnah PKR dalam PAS nak turun dipersilakan turun. kalau ahli pas baik tak payah TURUN berkempen DI PENGKALAN KUBOR. biarlah dia berkubor disitu. sebagai penanda kubor pertama untuk pkr. DAP pun tumbang diteluk INTAN inikan pulak PKR dipengkalan KUBOR hahhahahaaa

Ulasan