MP PAS SHAH ALAM - AJK LAJNAH PKR DALAM PAS

oleh kerana terlalu taksub kepada nuar abraham, kolid samad menjadi penyiasat persendirian, tanpa perlu diarah oleh mana mana pemimpin pkr, kolid samad selamba menjadi macai PKR. kolid samad yang begitu tegar mengfitnah kolid berahim. kolid samad berterusan mengfitnah kolid berahim. jika jijah menjadi mb selangor apakah habuan kepada kolid samad YANG dijanjikan oleh pkr kepadanya. sampaikan kolid samad sanggup untuk mengadakan siasatan sendiri. wajah huduh kolid samad sudah terlalu lama disimpan oleh PAS, apakah pas pusat nak menyimpan lagi Kolid samad?? apakah pas pusat sudah dikuasai oleh lajnah pkr dalam pas? apakah badan disiplin pas pusat juga ditakluk oleh lajnah pkr? atau lajnah pkr sedang bermaharajalela dalam pas membenarkan apa saja tindakan pkr yang bangang.

apakah kolid samad begitu berani mencampuri urusan kolid berahim dengan mengadakan pertemuan dengan peguam kolid berahim. dimana profesionalnya peguam kolid berahim jika ia mendedahkan segala benda kepada kolid samad yang bukan client mereka. apakah peguam kolid berahim sama bodohnya dengan hanipa mydin yang mewakili presiden pas dalam kes pkr lawan presiden pas. apakah benar fakta fakta yang dikemukakan oleh kolid samad atau hanya mereka cipta fitnah. menyambung lidah jahanam rafizi dan saifudin. dimana hilang 2 ekor mangkuk pkr ini. saifudin yang kalah jawatan timbalan presiden prk akan dilantik juga menjadi SUA atau digantikan dengan orang lain.

kewibawaan peguam kolid berahim adalah sama dengan kewibawaan hanipa mydin, apakah rahsia pelanggan mereka boleh diberitahu kepada umum? atau boleh mendedahkan kepada sesiapa saja, kalau kolid nak menyiasat PM pun boleh. kolid samad mempunyai acess yang cukup untuk menyiasat sesiapa saja atau hanya kes KOLID berahim saja. apakah yang dijanjikan oleh kolid samad jika peguam kolid berahim mendedahkan fakta atau peguam kolid berahim hanya mengumpan kepada kolid samad yang bodoh dan bangang. mana tahu umpan ditabur tertangkap lah ajk lajnah pkr dalam pas. sudah lama kolid samad membodohkan diri berkawan dengan kawan bodohnya termasuk penarikbeca yang selalu bersms dengan nya jika kolid samad berada dalam meeting AJK pas. kolid samad sudah banyak kali mengkhianat pas dan tibalah masanya dia menerima balasan dan hukuman. tak lama lagi kolid berahim akan menyaman mamat bodoh pujaan penarikbeca tulangbesi alkusyen dan greenbox

Ulasan

  1. terbaik fzt..even aku org BN..aku respek kritikan ko...hidup UG!!

    BalasPadam
  2. KAH KAH KAH ORANG UMNO..... kurang dengor hahhhaa.. kalau pkr tu buatlah cara pkr tapi umno dan pkr tak ada bezanya wakakakaka ..

    BalasPadam

Catat Ulasan