HAHAHA ADA AJK PAS WHATSAPPS SURUH BERDAMAI

kerja kerja bangang dan khianat AJK PAS WHATAPPS MENCari jalan selamat supaya celaka pembocor rahsia group whatsapp pas dapat disembunyikan oleh serangan yang bertali arus, nampaknya punggung panas gamaknya. kalau dah berani mencencang jangan tak berani nak memikul pulak, jangan nak berselindung dan melindungi mana mana puak yang celaka mengkhianat amanah jemaah. TAK AKAN ADA FATWA PULAK DIKELUARKAN BOLEH JADI BACUL DAN PENGECUT dalam usaha melindungi muka muka khianat. KEPADA PENGKHIANAT PARTY SILA LAH KEDEPAN BERI sejuta alasan yang munasabah supaya ahli pas dapat tengok muka pengkhianat yang selama ini mengkhianat pas dari dalam. pengkhianat sila beranikan diri dengan cepat. sudah lama mengkhianat party pas tak akan kali ni terlepas juga.

agenda agenda boleh diteruskan tanpa ada dalam pas pun. PKR SEDIA MENERIMA bahan bahan buangan dari PAS. bahan bahan buangan ni lebih berharga di dalam pkr kalau duk dalam pas jadi pak wala dan thiqah. PKR MEMBuka pintu seluasnya kepada pemimpin pas yang dapat mengkhianat pas dengan baik. rahsia pas sudah lama diberikan kepada musuh melalui makhluk ini. kali ini pas kenalah bertindak dan mencari ke akar umbi. JANGAN ADA YANG BANGANG PULAK ANJURKAN PENDAMAIAN. aAHLI PAS NAK TENGOK MUKA PENGKHIANAT YANG JAHANAM NI mengeluarkan dan tunjuk muka hebat. pengkhianat party perlu dihukum. pas perlu mengenal pasti pengkhianat party.  bukan payah sangat nak cari pengkhianat ini sebab hanya sedikit saja group yang ada. 10 orang ajk whatsapps amat mudah dikenal pasti siapa yang buat print screen analisis itu. CUKUP MUDAH UNTUK PAS MENGENAL PASTI PENGKHIANAT YANG CELAKA INI.

blogger blogger upahan yang selalu menerima sms dan juga rahsia pas melalui whatsapp ke email ke fb ke boleh dikenal pasti dengan mudah. JANGAN ADA YANG MEMANDAI NAK TUTUP KESALAHAN INI DENGAN MENYALAHKAN YANG LAIN. pas jangan tutup buku dengan pengkhianat ini, kalau pas tidak bertindak sekarang, pemimpin khianat ini akan terus menerus melakukan kerja kerja celaka walaupun dibulan ramadhan. kerja kerja celaka ini akan diteruskan lagi selepas ini jika dia masih terselamat dari tindakan pas, blogger blogger upahan boleh mengenal pasti mamat ni dengan sedikit bayaran. dengan bayaran semua boleh dikauntim. tak ada rahsia punya. asal bayaran ada pasti blogger upahan akan serah pemimpin yang khianat ni. tak ada yang kekal rahsia jika pas nak bertindak.

Ulasan

  1. bro, skrg ni pengkhianat tu nyorok muka dlm lubang tp pungkok dah tertunggeng keluar. tuang air dlm lubang tu tertonjolla nanti muka pengkhianat tu

    BalasPadam
  2. dah istihar supaya diadakan pendamaian supaya pengkhianat tak dikenakan hukuman. takut juga pengkhianat rupanya. pencacai pkr dalam pas pun takut ke nanti boleh jadi SUA SUP MB yang baru nak takut apa

    BalasPadam

Catat Ulasan