edisi kempen - Pakatan RAKYAT MAUT DI SELANGOR

SKRIP STRATEGI YANG SAMA  PASTI BERJAYA


aku cukup seronok melihat data ini, pertambahan pengundi yang begitu drastik di selangor johor dan perak begitu besar, diselangor kerja kerja menambah pengundi begitu giat dijalan dalam masa 5 tahun, Siapakah disebalik kerja kerja hebat ini, yang pasti data ini digunakan untuk PRU ke 13.  500 ratus ribu lebih pengundi penambahan yang cukup hebat.

mengapa zulkifli nordin diberikan hak bertanding di shah alam, apakah umno tidak tahu bahawa nilai zulnordin, apakah umno begitu bodoh nak membiarkan mereka kalah diselangor dengan meletakkan zul nordin di shah alam. aku pasti umno tak begitu bodoh dan tidak bangang sebagaimana yang penulis blog yang dikatakan pro pakatan rakyat menulis.

kononnya umno menyerahkan saja kerusi parlimen shah alam, dan yang pasti tahun ini pengundi selangor akan melebihi dari 90% dari jumlah pengundi dalam satu dun atau parlimen yang akan keluar mengundi. walaupun bersih dilancarkan dakwat kekal kononnya akan digunakan untuk mengelakkan penipuan berlaku, umno sudah bersiap sedia mengambil alih selangor dari tangan pkr hahhaha. DAH JUMPA JARI TIRUAN YANG DIPAKAI PAKAI BUANG? ATAU BELUM JUMPA ACID YANG BOLEH MENGHILANGKAN DAKWAT KEKAL?

Pengarah Pilihanraya UMno PUsat Adaalah pengarah pilihanraya terengganu yang berjaya menenggelamkan kapal pas diterengganu. Tapi yang pasti mungkin PKR Selangor lebih hebat menangani soal pemilih yang begitu tinggi ini. Di selangor ada penulis blog yang hebat, yang tidak ada beza pun dengan PAPA GOMO hahaha, penulis blog yang sentiasa dihubungi oleh AJK PAS PUSAT di selatan LOMBOK, ada seorang ulamak KEpala Lutut Longgar, Ada segambut Barat daya yang boleh menjampi pemilih akan patuh kepada arahan mereka. Ada macai dalam PAS yang bawak orang pergi UMrah dengan hasil curi Pasir.

Ulasan

  1. lepaih ni kolid samad byk sket masa bersama dgn geng2 malaon ni kut..hahaha

    BalasPadam
  2. hahahha ulamak kepala lutut tak boleh cari makan lah leps ni, tak boleh nak berusrah dengan budak hitam kat penang nun, duk jaja buruk pas siang malam hahhaah

    BalasPadam

Catat Ulasan