israel mengganas di besut

kerajaan pimpinan mat said dengan rakus meroboh rumah penduduk di besut. mat said meneruskan agenda kerja kerja jahatnya diakhir zaman pemerintahannya. samada menang atau kalah mat said bukan lagi mb terengganu.

mat said memang terkenal dengan gedebe dan mampu  menjadi samseng lebih dari along mengutip hutang. mat said dalam usaha mngekalkan kuasanya di terengganu mula mengikut telunjuk deris natang untuk merobohkan rumah penduduk yang memperolehi tanah dizaman pemerintahan PAS.

kerja kerja deris natang semasa menjadi mb adalah menghapuskan jejak jejak kebaikan pemerintahan pas untuk diingat oleh rakyat negeri terengganu. dan akhirnya mat said meneruskan kerja kerja jahat deris natang selepas merasa selesa dengan kedudukan nya sebagai mb terengganu.

rumah rumah rakyat terengganu dibesut dirobohkan semasa ketiadaan penghuni rumah. habis barangan rumah rakyat miskin. sepatutnya kerajaan yang baik memberi sedikit pampasan atau bertindak mengikut kemanusiaan bukannya mengikut perangai yahudi.

sepatutnya mat said lebih berperi kemanusiaan bukannya mengarah pejabat tanah merobohkan rumah penduduk miskin. penduduk yang menyimpan sedikit demi sedikit untuk menyelesakan hidup mereka akhirnya tumbang menyembah bumi kerana kejahatan umno haramjadah.

Ulasan