Tulangbesi makin sasau dan mereng

Tulangbesi yang menulis entry dari lombok telah mengesahkan diri sebagai ahli umno taman melewar. menggunakan kenyataan ketua pembangkang kelantan untuk menyerang pengarah pilihanraya pas di hulu selangor, kerana dendam yang tak pernah padam kerana gagal menjawat jawatan ceo, tulangbesi telah menggunakan sepenuhnya kenyataan alwi ahli umno. apakah tulangbesi dah terbiasa dengan ahli umno, bergaul mesra dan disini kami dah mendapat maklumat bahawa tulangbesi memang ahli umno, biasanya maklumat yang diterima oleh kami adalah sahih dan benar. kami tidak berimankan khabar angin seperti tulangbesi.



tulangbesi bercerita seperti hikayat 1001 malam yang penuh dengan tipu daya, bohong dan fitnah semata mata, bagaimana manusia yang berada dilombok boleh menulis perkara perkara yang tidak dialami sendiri oleh mereka. bersumberkan fakap agensi, tulangbesi menulis entry fitnah untuk menyedapkan cerita dan semakin lama semakin susah nak memahami plot yang cuba dimainkan oleh tulangbesi, akhirnya pembaca lamanweb ombakfitnah akan sedar bahawa cerita yang mereka baca adalah fitnah yang sengaja diada adakan oleh tulangbesi dengan member member sekandang.



kerana dendam kepada geng terengganu yang menghalang niat tulangbesi nak mengjawat jawatan ceo dalam sykt top it maka apa saja kenyataan hatta kenyataan yahudi akan dikutip oleh tulangbesi untuk menyebarkan fitnah kepada geng terengganu. jentera pas di kuala terengganu teruk kerana pemimpinnya suka kepada ug jadi jentera tidak berkesan sangat, kalau dimanik urai jentera efisien kerana pemimpin dia benci ug, kerana bencikan ug le manek urai hampir ranap, betapa bangang tulangbesi menulis, baganpinang hampir tak bergerak langsung kerana pemimpinnya suka sangat kepada ug, pemimpin negeri sembilan belum lagi difitnah oleh tulangbesi kerana nogori belum jatuh ke tangan pembangkang, kalau tidak mesti ada application tulangbesi.



kerja kerja jahat tulangbesi makin terselah dan hampir menemui penunjuk dan noktah bahawa tulangbesi lah pencinta ug yang utama, tuduhan yang dilemparkan kepada pemimpin pas yang suka sangat kepada ug dan kembali kepadanya. allah membayar cash kepada tulangbesi dan member member sekandang. allah akan terus membuka pintu pintu rahmat untuk para pejuang dan membuka wap wap neraka untuk penentang agamanya. tulangbesi dah hampir bogel dengan kenyataan kenyataannya yang jelas iaitu tulangbesi rukuk, sujud dan kembali berbaiah dengan umno. itulah tempat untuk makluk bernama tulangbesi.



gencatan senjata sehingga masih boleh bersabar, kesabaran pun ada hadnya. menyahut seruan rakan dan sahabat seperjuangan batuapi.

Ulasan