akhirnya papagomo kena gomo dek babi

menteri pengangkutan mengesahkan  wan muhammad azri wan deris adalah papagomo yang terkenal dengan kebodohan dan kebangangan tahap kaldai padang pasir. balaci upahan umno akhirnya disahkan oleh hishamudin bahawa pernah naik scorphene. imej buruk papagomo tak bertahan selama lamanya rupanya akhirnya umno sendiri humban dia ke dalam tangki najis sesuai dengan perangai dia. pencacai umno yang begitu hebat kononnya dapat masuk ke dalam scorphene akhir akan tenggelam bersama sama scorphene yang tidak pandai menyelam.

mana lagi papagomo nak melarikan diri, bersiap sedia untuk muflis disaman. kasihan balaci dan pencacai umno yang begitu berlagak sampaikan merasakan dirinya dewa yang kebal tak boleh disentuh oleh undang undang. kesan dari kenyataan bertulis menteri pengangkutan mengaku bahawa papagomo berada atas kapal scorphene akan menghadapi banyak lagi tuduhan tuduhan baru ke atasnya. nampaknya doa orang yang difitnahnya sudah sampai dan tak ada apa apa yang mampu ditarik balik lagi. papagomo kena gomo dengan teruk oleh orang yang difitnahnya. seronok sangat mengfitnah orang dan memperolehi hit tertinggi dalam blog akhirnya akan kesepian dalam penjara.

bersiap sedialah papagomo menerima lebih banyak saman selepas ini. papagomo yang dikatakan amat kaya dengan fitnah bukan kaya wang rringgit akan muflis tak berapa lama lagi. fitnah dia buat tak mampu buat dia kaya raya. inilah manusia yang akan masuk penjara selepas tak mampu membayar saman, mungkin dengan fitnah yang dia suka lemparkan pada orang lain dapat membayar saman itu. nampaknya umno sendiri pun tak mahu lagi pengfitnah ini. kemanakah langkah papagomo selepas ini. mungkin menutup blog dan larikan diri ke papua new guinea sesuai sangat dengan dirinya disana.

Ulasan