Selangor BUBAR DUN

selangor akan membubarkan DUN apabila habis cap go mei, apakah kolid berahim berani membubarkan dewan sebelum parlimen bubar, banyak daftar pemilih yang meragukan diselangor. apakah spr sudah membersihkan semua data pemilih di selangor samada yang telah dipamerkan atau yang telah disahkan.

apakah nuar berahim yakin bahawa pakatan rakyat mampu menang diselangor lagi selepas lebih seratus ribu pengundi diragukan dimasukkan kedalam daftar pemilih di selangor. kawasan parlimen dan dun yang dimenangi oleh pakatan rakyat dibawah undi seribu mampu di pertahankan atau umno akan merampas kembali dun dun dan parlimen ini.

jika selangor mengadakan pilihanraya lebih awal apakah spr tak boleh mengubah suai daftar pemilih dari selangor dipindahkan masuk ke dalam negeri yang lain, yang mana negeri lain akan mengadakan pilihanraya kemudian dari selangor. jika pakatan rakyat masih meragui kebersihan daftar pemilih negeri pakatan rakyat tidak perlu mengadakan pru secara berasingan kecuali hanya jenis gong bodoh sombong ajelah.

jika dalam masa yang sama masih dapat dimanupulasikan daftar pemilih, inikan pula secara berasingan diadakan, projek ic yang diakui oleh cik det menyebabkan umno sudah tidak segan silu untuk menggunakan apa saja cara demi survival mereka dalam politik malaysia. apa yang penting bagi mereka adalah kenyangkan tembolok mereka yang sentiasa bocor dan kering kontang. tibai sebanyak mana pun tak akan kenyang sampai bila bila. sentiasa dahaga dan kering.

Ulasan

  1. selangor ada pengundi hantu ke bro? kalu selangor ada pengundi hantu kenapa ganu tak bole ada bro? haha

    BalasPadam
  2. tak apa bro, kalu selangor ada pengundi hantu kambus je dlm pasir mesti haram tak boleh pergi mengundi. dengan senyum je selangor mampus hahahha. terengganu mana bole ada pengundi hantu, terengganu kalah sebab tak pandai perintah sebab tak dengar cakap blogger bangang.

    BalasPadam

Catat Ulasan