tricky leaks - ustaz din mencabar one G jumpa di surau alazhar

aku bimbang one G debat macam ni, sekadar hiasan je, aku worried
oleh kerana ust din dah tak tahan dengan karenah one G yang melemparkan fitnah sesedap rasa, ust din mencabar one G, ular mak kepala lutut. aku rasalah one G mesti bawak bodyguard from lombok, mesti bawak sekali fakaq@teddybear sebagai saksi utama dalam kes ini. lu jangan bawak saksi seperti zainudin maidin le one g saksi dia semua orang mati. susah pulak orang nak kena pi melawat kubur nk bertanya soalan. one g mesti menyahut cabaran ust din jika merasakan dirinya hebat dan betul sentiasa. selama ini sedap sangat menuduh orang pondan le bacul le, kalau one g hebat dengan ilmu kitab murah pasti one g akan datang ke surau al azhar yang sudah lama dia menjual ubat dan disamping itu agensi fakap jual pizza arab lagi. kalau one g menang pasti fakap dapat jual pizza arab lagi disitu. jangan malukan golongan 13G, rangkaian fitnah yang maha zalim dan hebat. edyesdotcom boleh bawak webcam sebagai perakam masa debat di adakan. kalau edyes takut bawak le cipan ke tenuk ke tapir ke atau bawak hussin kaabah@aduka takguna, dia mesti seronok kalau tak dapat tok guru menantu pun boleh lah.

fakap mesti datang sebab dia salah seorang saksi one g, fakap hebat tak ada pemimpin pas yang sanggup berhujah dengan dia hatta ust idris ketua penerangan pas tu pun kalah berhujah dengan fakap. tapi one g kena pastikan fakaq tak tertidur dalam pawagam. kalau tak mampus pulak one g di surau al azhar kena belasah dengan pengikut taliban yang mungkin dibawa oleh ust din dari rhusila. kalu cipan ada mesti cepat lari bawak diri. selepas itu 2 februari akan riun alam maya blogger albakistani dilanggar ust din. setelah kalah berhujah dengan one g, ust din mengarahkan albakistani dilanggar todak. penyokong 13G akan menulis membabi buta seperti biasa walaupun karut marut. pasti surau alazhar akan dilabelkan tempat membela samseng sebagaimana tuduhan edyesdotcom. jemaah surau alazhar pasti dilabel taliban baru di selangor. hassan ali hang buat apa sampai orang bergaduh dalam surau ni. ana malu le ust tengok perangai jemaah surau alazhar. yelah bang ana pun malu ente tak malu ke, ana tak malu anak folo je.

ust din kena hantar jemputan secara bertulis nanti kalu ust din call dia masa di mamai pasti one g cakap ust nak perangkap dia lagi. ust din kena cakap dengan dia selepas asar sebab one g tak tidur selepas asar kerana ada mengatakan cepat jadi gila sewel dan sewaktu dengannya. pastikan dia tak mamai kalau ust din cakap dengan dia. kalau dia mamai dia ada lagi hujah dlm blog dia nanti. one g takut nak hadir dalam surau al azhar dan nampak gaya dia tak akan hadir. kecuali naik beca pi surau alazhar. aku pasti debat ni akan glamour seperti aduka tak guna kena langgar. pasti tv alhijrah akan membuat siaran langsung. maklumlah anak anak usrah fakap akan membuat siaran langsung kerana mereka berkuasa penuh dalam tv alhijrah. apa nak takut lagi one G, semua member dah ada, kat rhusila boleh le ust din ek kat surau alazhar dan kawasan bandar tu, penduduk educated baca it mesti tak ada yang berlagak taliban kt sana nanti. one g sahutlah cabaran, bawak sekali kertaskerja yang teremail sebagai bukti walaupun tak laku dah.

Ulasan