tricky leaks - selepas 3 hari fakta pun berubah rubah

selepas menulis dengan bangsat kepada jemah rhusila, blog penyokong aduka tak guna mula mengubah suai fakta dan berubah mengikut keadaan semasa. dan penipuan sesama sendiri mulai terbongkar satu demi satu. apa pun agenda yang telah ditetapkan yang fitnah tak akan bertahan lama. penipuan fakta makin bercanggah antara satu sama lain. dari keadaan membelasah kepada pukulan 2 3 sahaja. dulu dibelasah 50 hingga 100 orang, yang hebatnya cipan menulis aduka kena taruk sampai kuar cecair yang cecair tak pasti cuma yang dikenal pasti bukan serbuk pencuci biasa.edyesdotcom yang menulis perkara jahanam kepada jemaah rhusila mula mengubah fakta dan info semasa. apakah fakta begini akan diterima oleh polis atau boleh mengubah fakta bagaikan umno yang akan ubah suai fakta apa jua kes. kes lingam pun boleh korner baring, inikan pula kes kecik kecik ayam sabung.

edyesdotcom menulis kali pertama pada 7 januari 2011 mengatakan aduka dikepong dihadapan rumah tok guru haji hadi dalam bilangan 50 hingga 100 orang. ramai gila pegang aduka ambik berkat kot sebab dia seekor je yang berjaket kulit (mungkin kulit cipan atau tapir atau tenuk) dan bila dah makin lama kes ini makin sejuk, hari ini 10 januari 2011 edyesdotcom menulis hanya 7 hingga 8 orang mengepung aduka tak guna. hari itu dengan emosi menulis betapa jahatnya tuduhan kepada tok guru haji hadi dengan mengatakan tok guru haji hadi membela samseng. dimana maruah sebagai penulis yang durjana kalau fakta berubah rubah setiap hari. apakah tuduhan membela samseng di rhusila akan menaikkan hits lamannya. tuduhan berat yang diberi oleh edyesdotcom amat jahat sekali. tanpa mengetahui keadaan sebenar dan dengan celakanya menulis berdasarkan kenyataan cipan yang lari dulu sebelum aduka tak guna dihalang menghampiri tok guru haji hadi. tanpa mengetahui apa yang berlaku cipan menulis dalam keadaan mamai dan bodoh sombong. disambut oleh blog blog celaka menuduh tok guru haji hadi membela samseng.

isa bangang menambah secukup rasa. kenapa hari ini bernada lembut apakah mulai rasa malu dengan tuduhan celaka dan tidak betul. kalau berada dipihak yang betul tak perlu mengubah fakta. teruskan usaha mendamagekan imej tok guru haji hadi. dulu 50 hingga 100 hari ini dah tinggal 7 hingga 8 orang. esok mungkin seorang je, tinggal pakwahab pula akan menerima tuduhan menyeret aduka tak guna. cipan yang best melarikan diri menulis dari restoren lempeng. dan ia disambung secukup rasa oleh ulamak kepala lutut. siang malam beri kuliah tak baik mendengar khabar angin tapi dalam masa yang sama beriman dan naik saksi kepada khabar angin. haji tulangbesi sepi je sejak adukatakguna dibelasah dengan teruk padahal tak ada apa yang berlaku. esok mungkin pakwahab pula akan dituduh menyeret aduka tak guna. itu tak mustahil bagi penyokong aduka, semua boleh hantam,

edyesdotcom, pinkturtle menangkatkan tulisan dan albakistani menambah dalam blognya. inikah akhlak seorang penulis blog. melaungkan akhlak ulamak tak elok, akhlak sendiri bubuh kat mana, kalau bukan ulamak apakah kita boleh melakukan apa saja. sebab aku bukan ulamak, tak ada akhlak tak, begitu ke, heboh duk cerca maki jemaah rhusila dan tok guru haji hadi. tak ada semasa kejadian tapi menulis seolah berada disisi aduka tak guna. edyesdotcom mengalihkan tulisan kepada batuapi setelah mendajalkan tok guru haji hadi. kononnya batuapi berjaya menjatuhkan imej tok guru haji hadi. yang edyesdotcom menulis benda tak betul siap dengan perkataan saya difahamkan tok guru haji hadi ada sewaktu aduka tak guna dibelasah. inikah sikap penyokong pakatan rakyat. baik lu basuh muka lu dengan teh tarik yang  berharga dua ringgit tu.

apa kena mengena styles pas terengganu dalam menawan negeri terengganu. apakah edyesdotcom faham ke politik diterengganu. lu nasihat dulu pada chegubard yang banyak menyusahkan pkr sebelum bercakap hal  politik. duk ikut chegubard siang malam tapi masih bodoh politik. setakat mengajurkan konvoi bukan boleh menawan seluruh pelusuk tanahair. orang meluat dengan geng motor ni klau ramai tak ikut undang undang dah. jalan tu macam dia orang yang punya. jangan sombong dengan pengikut yang ramai. ini ke style pkr nak tawan malaysia. menang le nanti pkr dengan kerusi banyak. mat motor boleh tolong kempen le nanti. jangan bimbang pkr akan tawan malaysia. pemimpin masa depan bersama pkr.

Ulasan