TRICKY LEAKS - rahman IQ rendah selamanya

kasihan tulangbesi@ciumkaabah melalak lagi. dah makin gila rahman sejak balik mekah ni, mungkin kerana buat kerja umrah dan haji dengan duit tak betul gamaknya. mereng semacam aje kebelakangan ini. fitnah terbaru rahman@ciumkaabah ialah mengfitnah tok guru nik aziz dengan mengatakan puak ug dalam pas mengfitnah tok guru nik aziz. betapa bangangnya rahman menulis, betapa bodohnya siapa yang mempercayai tulisannya. apakah bodoh sangat orang ug nak bagi maklumat kepada rahman, kalaulah ada puak ug tu mesti dia bukan pengutip derma tegar kot, boleh sampai ke tinge mantulang, tinge mantulang macam lintah nun duk dilombok tahu je apa yang terjadi. bagus tinge mcm mantulang ni, dia boleh mendengar beribu ribu kilometer tanpa perlu orang tengah. tinge bionik ke apa. dah operate tinge mantulang ini. tak apa tinge mantulang mesti hebatkan.

apakah benar anak tok guru nik aziz ditawarkan kontrak berjuta atas nama projek lebuhraya, aku tahu siapa yang nak difitnah oleh mantulang. bagaimanakah projek yang nak diberi semasa zaman pak lah masih ada lagi sampai hari ini. apakah LA dah keluar atau belom sampai boleh hidup bertahun tahun tanpa bergerak projek tu. tunggu jugak nak bagi projek tu sampai bila nak tanya, apakah projek tu boleh bertahan tak dibina kerana nak bagi kepada anak tok guru nik aziz. tuduhan fitnah ini timbul kerana ketidakpuasaan hati mantulang dari pertemuaan hari itu yang gagal digunakan sepenuhnya oleh mantulang and the gang dalam mengfitnah tok guru haji hadi. oleh kerana gagal mengfitnah dia akan pusing isu ini dengan sekaligus menggunakan agenda lain pula. benda yang tak wujud pun diadakan asalkan berjaya membunuh siapa saja dalam pas. semoga allah melindungi pemimpin pas dari mancelaka ini.

projek yang dikatakan akan dianugerahkan kepada anak tok guru tak expired sampai bila bila gamaknya. apakah tulang begitu bangang sampai tak tahu ada tarikh projek atau hanya berniat jahat kepada tok guru nik aziz. khairy menantu paklah sampai sekarang dah tak ada projek sebab kejatuhan pak lah mantan pm. apakah masih valid lagi projek yang diberi oleh pak lah. betapa bangangnya tulisan fitnah tulangbesi.khairy yang umno pun tak boleh lagi cari makan apatah lagi anak tok guru. kalau nak buat cerita lawak baik suruh mantulang buat cerita sebab cerita lawak ini akan mengegarkan pawagam. khairy yang totok umno pun merajuk gila dengan umno sebab dah habis semua tak diberikan. ada projek yang diberikan dah ditarik balik. inikah pula projek yang nak diberikan oleh pak lah kepada anak tok guru. kalaulah ada projek gila yang tulang katakan.

semalam tulangbesi dah mengumumkan kerjasama dengan khir toyo, sebagaimana dia adalah umno taman melewar.sampai saat ini tulang masih lagi umno disitu. sampai hari ini tulangbesi tak menafikan dia adalah umno taman melewar. kerana merajuk tak dapat projek dengan umno dia lari ke pas dan menunjukkan lebih pas dari pas. menulis dengan fitnah yang maha hebat. pastikan tulisan tulangbesi makin hebat menjelang muktamar pas, berbagai bagai versi akan dikarang oleh tulang dari lombok. tinge dah operate nak operate apa lagi lepas ini. ceo syabas dah nak kosong kalau kerajaan selangor berjaya beli. daptlah tulangbesi jadi ceo di selangor sampai bergaya sakan dengan style kereta kebal.

Ulasan