TRICKY LEAKS - maka menyalak yalak anjing dapat tulang

dukkang beri ceramah undang kepada pakwahab dan
didapati tiada sebarang kecederaan berlaku walaupun
cipan tenuk tapir mengatakan dukkang dibelasah dan
edyesdotcom menambah perisa fitnah.
riuh alam maya, yang capik, yang buta, yang lumpuh, yang bisu, yang pekak semua sekali menyalak nyaring, maklumlah dah lama tak menyalak hari ini bolehlah menyalak nyaring dari biasa, yang menyalak bagai tersampuk polong, yang buta warna pun duk sibuk sekali, cipan tenuk tapir paling hebat, hero yang tak didendang, lari awal sekali semasa aduka disoal. berlagak macam hero tamil, last sekali tinggal adukeh yang terlolong lolong berlagak bangang. nasib baik pak wahab ada kalau pak wahab tak ada pak wahib ada. alah anak jantan kata manjungmari, fakaq kata badwi kencing dalam masjid. albakistani kata diperangkap sebagaimana dia diperangkap oleh ust din. reformissyiah kata tempat samseng, kata penariksyiah kaset lawan kaset, tulangbesi@ciumkaabah kata aku dah cakap dah. aku dah fitnah dah lama dah rhusila ni. edyesdotcom kata confirm tok guru haji hadi ada semasa adukeh kena pukul.  ada lagi ke tertinggal usen lom cakap lagi. kena tunggu pulak usen bagi ceramah nanti. kalau pakatan rakyat menang diperak pasti dapat jadi ketua kampung lagi.

reformis syiah paling hebat mengulas, bukan senang nak cari syiah melayu ni, semua orang tak betul, khomeini bukan syiah betul,  iran bukan syiah, hebat bukan ilmu syiah dia, tak apalah dia mahaguru syiah ilmu dia banyak sangat sampai tak berapa betul kepala hotak dia. kalau dibelasah ikut tulisan cipan aku rasa aduk tak boleh duduk diam pun atas kerusi empuk bersama pak wahab. orang rusila mesti tergigil tengok blogger dukkang ni. gila ke apa dukkang cakap orang tua mengigil menulis, yelah orang muda tak akan jadi tua lagi muda sentiasa. cipan tenuk kata orang rhusila buta it tapi kenal pulak dukkang heran yang mana betul ni. cipan kata dukkang duk saf 3 beranjak ke saf lima tapi makin kedepan. banyak sangat penipuan untuk membuat karangan cerita betapa hebatnya panglima reform.

takut hal dipolitikan rupanya ada juga melayu umno dalam diri dukkang rupanya, bercakap hebat tapi penipu, kalau datang tanpa politik buat datang ke rhusila itu bukan politik. bangang punya dukkang. cipan dah lari dah , dukkang tak ingat masa sebab tak ada apa apa, kata lupa belaka nombor cipan kata dukkang call dia, ishkk kalau baca banyak blog celaka ini mesti makin pening. tak ada fakta tetap yang ada hanya untuk mencantikkan cerita. cerita dukkang kena pukul adalah bohong semata mata. cuma untuk menjatuhkan maruah tok guru haji hadi dan pas terengganu. dukkang kata azeez putra umno menipu kena belasah, dukkang boleh minum lepas kena belasah, mungkin air yang diminum dengan cyber shot tu ikut telinga gamaknya sebab tu ada air keluar ikut telinga. kena pukul sampai teruk tapi boleh minum air apa, ni cerita kebal menteri fasola ke kena tikam kaki baru kiok.

dukkang bagi ceramah kat pak wahab, pak wahab takut dengar ceramah dukkang sebab tu dilepaskan. takut pak wahab dengar syarahan dukkang mengatakan dia  kata penahanan dia adalah penculikkan. culik apanya datang masjid. kasihan dukkang ingat orang bangang macam dia rupanya dia membangangkan diri sendiri. cerita tamil boleh le auta dukkang. keseluruhan cerita dari dukkang, cipan tenuk tapir edyesdotcom adalah tipu dan fitnah hanya untuk menaikkan hits laman masing masing. carilah cara lain nak popular. contoh terbaik pembohongan dukkang dgn cipan tenuk adalah, cipan tenuk tapir kata dukkang call dia waktu dia melarikan diri dari orang rusila mengejar dia. tapi dia hebat dia boleh lari. sewaktu melarikan diri dia dapat call dari dukkang tapi dukkang kata dia lupa semua nombor orang yang boleh dihubungi. cerita sama waktu dia melarikan diri dari polis dari nogori dulu ke kelantan. cara penipuan yang sama dilakukan dalam internet. cerita tamil yang penuh tipu daya menipu semua orang dalam perjalanan. akhirnya selamat sampai biasalah hero mesti menangkan. kalau orang sebangang reformis, edyesdotcom, bakistani, manjungmari, fakap tulangbesi usen boleh le hang tipu dukanng weh. orang lain pun cerdik jugak.

orang orang seperti ini yang dikatakan menulis dengan kebenaran dan menyokong pakatan rakyat, jauh panggang dari api. betapa bodohnya mereka menulis dan menceritakan apa apa yang tak berlaku pun dimuatkan. kalau beginilah perangai ini, apa yang mereka tulis selama ini hanya topeng untuk menyembunyikan belang mereka sebenarnya. perjuangan untuk menutup penipuan yang mereka lakukan. berlindung diatas nama kebebasan menulis tapi menulis benda fitnah lebih hebat dari umno. kalau tak suka umno tapi ikut perangai umno adakah itu lebih hebat dari umno. kalau dah tua masih belum faham lagi keadaan dan suasana baik pergi mampus sama perjuangan yang mereka tuntut. memilih kasta yang ni sebab aku sokong yang ni tak boleh sebab tak sama dengan prinsip aku. apa punya bangang tulisan begini. siang malam duk tabur fitnah boleh sebab untuk menegur. cakap hebat tapi tak tahu apa pun. tong kosong berbunyi kuat tapi tak ada makna pun.

Ulasan