TRICKY LEAKS - fitnah baru fakaq kepada ust idris ahmad

setelah berjaya mengotorkan nama timb.presiden pas, kerja kerja fitnah fakaq@teddybear bermula pula kepada ust idris ahmad. kata kata idris ahmad seolah olah menuduh dia. dan menyatakan dalam blognya. ust deris takut rupanya berhadapan dengan bangang ni rupanya. tak ada pemimpin pas yang berani dengan wartawan harakah ni. semua kena sapu, ilmu pemimpin pas celah tumit fakap je. tak ada dalam jemaah pas berani berhadapan dengan fakaq ni. semua kena hantam dengan fakaq. fakaq dulu jual kuih kat surau al azhar dan pizza sewaktu one g bagi kuliah agama. sebab tu dia marah kepada ust din. setelah ust din ambik alih mengajar dan bakistani kena tendang sebab kuliah mcm orang jual ubat, fakap pun tak boleh jual kuih lagi dalam surau. sebab dendam kepada ust din dia pun buat cerita dengan ulamak kepala lutut. betapa bangangnya fakaq. ada ke jemaah tak kenal fakaq kata tak bererti dia tak solat berjemaah. ramai benor ke jemaah situ sampai jemaah tak kenal antara satu sama lain ada dalam 7 ribu gamaknya sekali jemaah. dah le fakap hang tak solat surau tu hanya berlagak solat jemaah.

deris ahmad kata siapa yang join tv alhijrah, ada dia sebut nama fakaq aku nampak statement fakaq jauh tersasar dan berita yang dia terima adalah bodoh dan yang memberi maklumat ketawa melihat kebodohan fakaq. fakaq ni rupanya mangkuk yang paling bodoh dalam reform, ada ke dia anti kerajaan perpaduan bodo betul mangkuk ni, faham ke apa kerajaan perpaduan, kerajaan perpaduan adalah kerajaan tanpa pembangkang bangang sangat rupanya mangkuk ni sebab tu diperbodohkan orang. kerajaan tu akan masuk semua pas ke pkr ke dap ke ppp ke sapp ke umno mca mic parti mamak  tapi reform tak masuk kerajaan sebab dia terlampau bangang. betapa bodohnya mamat ni. tak faham kerajaan perpaduan tapi benci. boleh ke benci benda yang kita tak faham. kalau bangang kenapalah harakahdaily bagi kerja kat mamat bangang ni. siapa dalam harakah yang terlampau bangang mengambil kerja budak bangang ni.

bodoh dan bangang mamat fakaq ni makin teruk, tv hijrah adalah agensi penerangan kerajaan, dah tu kerajaan tu kerajaan reform ke atau kerajaan pkr yang hang duk agung tu. bodoh punya fakaq. dah le bangang tak faham ke makna penerangan kerajaan. kerajaan umno ke kerajaan siapa duk putrajaya. malangnya pas ada wartawan yang terlampau tolol dan bangang. sebab tu harakah makin tak laku sebab wartawan sibuk menulis facebook twitter dan blog sendiri, kerja kerja harakah ditinggalkan. harakah tetap bayar gaji bagus punya pengurusan harakah. fakaq bangang ada sebut anak usrah dia di uitm bekerja dengan tv alhijrah, dah tu boleh ke anak usrah alfakap tu buat program untuk pakatan rakyat ke, jauh panggang dari apa le. kalau agensi penerangan kerajaan dia akan menerang kebaikan kerajaan barisan nasional bukan menerang kebaikan pakatan  rakyat. kata menentang umno tapi duk terang kebaikan kerajaan barisan nasional boleh pula. one g bagi fatwa tak apa boleh aje. jangan pas nak peluk umno dah. kalau hang nak peluk umno dengan one g boleh aje. sebab hang hebat.

anak usrah fakaq akan mengambil kesempatan untuk menyebarkan islam melalui medium baru. tv alhijrah adalah lidah umno le bangang, dia tak sebar pun kebaikan pakatan rakyat, jangan belawak bohong le fakaq, walaupun hang hebat macamana hang tetap belawak dalam menulis. sejak bila lidah umno dibawah kelolaan jakim akan bercakap hal islam, anak usrah hang tu hanya pekerja dan makan gaji je tak yah nak auta le. kalau boss kena buat tv sendiri tapi nak ambik fund mana nak bayar gaji. kalau jakim tak bayar gaji apakah boleh tv hijrah hidup. apakah jakim benar anak usrah fakap buat rencana tentang islam dan pas. tak ada maknanya bangang. sampai bila pun tak akan keluar sepatah haram pun dalam tv hijrah mengenai kebaikan pakatan rakyat. yang ada kebaikan islam secara umno. yang tu pun bangang nak faham macamana boleh orang lantik mamat ni jadi wartawan harakah. sebab tu harakah tak laku sebab wartawan bodoh sangat rupanya menulis. kalau inilah nilai wartawan harakah harakah akan tetap maut sebab bayar gaji pekerja duk bersenang lenang minum kopi sambil sms mengfitnah kepimpinan pas. sampai bila pas akan terus ditipu oleh mamat durjana ini. malangnya pas ada wartawan bangang.

Ulasan