dosa dosa mahathir dibersihkan oleh pan pkr dan dap kafir

sepanjang pemerintahan mahathir yang berraja dimata bersultan dihati mahathir melakukan pelbagai kekejaman kepada rakyat malaysia. anak anak dan kroninya terus kaya kalau bangkrap akan dibiayai kembali oleh kerajaan mahathir. mahathir yang dimaki hamun sepanjang malam oleh mad sabu kit siang guend end mujahil rafizi nurul izzah bangang akhirnya menjadi insan paling mulia dimata mereka yang tolol. mampuz yang banyak menerima elaun sekarang dari bersatu membersihkan segala kekotoran debu kezaliman dan kebobrokan. mahathir menjadi pejuang yang sangat dihormati oleh pembangang pembangang seperti mad sabu, rafizi, mujahil, mampus guane end kit siang. dap kafir yang berjuang untuk  menegakkan agama kafir mengangkat mahathir sebagai hero baru menggantikan nuar braham yang sedang merengkok dalam penjara sungai buloh akibat strategi bangang dan lembu rafizi.
HAJI MAMBRUK BERSAMA KRONI
raja korin sudah membela mahathir
mana suara mad awang
mampus setiap malam berceramah dengan mahathir kalau tidak dengan anak mahathir dan akan sentiasa memuji dan memuja mahathir sampai hilang semua dosa mahathir. proses pengampunan mahathir diteruskan oleh pan tolol yang akan mencari dimana dahan dan akar yang banyak wang. pan sebuah party miskin papa kedana keliru pengkhianat sentiasa akan mengangkat sesiapa saja yang membayar mereka asalkan pan dapat bernyawa walaupun sikit. pan akan memuja dan memuji sesiapa dapat berikan mereka bayaran. kalau tak mana mana akan dicabuli dihina di kutuk difitnah oleh pan. psm rakan mad sabu tidak pernah di terima masuk ke dalam pakatan walaupun masa dalam pas mad sabu berkata pemimpin pas tidak mahu menerima psm kerana sosialis dan apabila mad sabu menjadi presiden party barua, mad sabu tidak jugak mahu menerima psm sebagai rakan kongsi. betapa celakanya mad sabu bila bercakap menipu dan mengfitnah pas,

rozaimi bengong boleh join sekali membersihkan mahathir. rozime yang baru belajar mazhab nak gabungkan mazhab. belajar mandi wajid belum habis duk sibuk pasal politik. rozaimi tak payah tulis kalau bodoh kalau tulis sah sah lembu. rozaimi yang sibuk menayang phd hanya pandai tulis tesis yang hanya diupah untuk orang lain menaipnya, rozaimi manusia paling bodoh bercakap pasal politik nak berpolitik masuk politik tak payah jadi lembu dan anjing sebagaimana maza dan juanda yang telah hilang bila gagal mengfitnah. nak gabung mazhab ngaji phd satu kertas belum habis pun duk bising nak gabung mazhab. bodoh punya rozaimi.

Ulasan