pan hanya party gila nak bertanding jadi adun dan mp rupanya

di mana mana pemimpin pan bersama ahli dan penyokong pan sedang giat mencatur kerusi dun parlimen mana nak ditandingi oleh pan. pan ingat masuk bertanding macam mad sabul ceramah. semudah a b c, 1 2 3. dengan keupayaan pan yang hanya ada hutang lapuk yang menebal pemimpin pan bermain wayang dengan ahli dan penyokong serta blogger penyembah kafir dap. pan bermimpi nak menjadi mb di kedah kelantan terengganu dan perak dan juga selangor. namun pan masih terus bermimpi kononnya mereka sangat kuat sedangkan di sarawak hilang wang pertaruhan. keupayaan pan nak membayar wang deposit sangat diragui kerana wang dalam simpanan party pan sudah ke angka hutang peringkat tak mampu nak bayar dan akan diistiharkan muflis tak lama lagi. ketua pemuda pan kelantan dikatakan papakedana dan tak akan mampu untuk membayar deposit bertanding dun. macamana nak bertanding di parlimen. husam musa sendiri tak akan mampu bertanding di kedua dua kerusi parlimen kota bharu dan dun salor. one rAHIM akan bertanding di dun dan parlimen selepas menubuhkan 541 cawangan pan dikelantan.
inilah yang dap kafir keluar dulu lepas tu nafi
disambut oleh blogger penyembah kafir menafikan
pan bengong pun sama sama menafikan. mad sabu yang tak akan menang bertanding pun sama sama menafikan
bagaimana pan, pkr, dap kafir dan bersatu boleh tahu pas nak bersatu, 2008 sampai sekarang isu pas umno dimainkan. pas tak jugak masuk umno. YANG CELAKA TERUS MEMAINKAN lagu yang sama. pan tiada modal lagi, dap kafir kira dia kuat dan akan menang lagi di penang. pkr ingat dia akan terus memerintah selangor. bersatu party mengkarung ekor cabang tak ada ahli walaupun ada wang 2billion yang dikatakan ada. pan sangat terliur bila mendengar bersatu ada wang yang sangat banyak untuk menjatuhkan najid. ITULAH TARGET UTAMA MAHATHIR nak jatuhkan najid bukannya menjatuhkan UMno. hujah bodoh mso sebagai blogger upahan dan mendapat bantuan untuk menaja buku baru fitnah mso kepada pas, mso masih gagal menterjemahkan fitnahnya sebagaimana dia mengfitnah ustaz azizan dikedah dibantu oleh pasma yang banyak wang waktu itu. rozi sudah pokai kerana mso yang menjanjikan kehebatan buku hanya tersadai dalam tong sampah.

husam yang gila nak menjadi mb kelantan sanggup buat apa saja. jual agama islam, jual maruah dan jual segalanya. husam menjadi anjing mahathir dan barua dap kafir menjalan strategi bersama one rahim namun ahli pan semakin kurang walaupun ketua pemuda pan bersama penasihat nya budak penghina isteri nabi masih gagal untuk menarik minat pemuda kelantan menyertai pan kelantan. mso tak lama lagi akan bergaduh dengan dap kafir dan husam kerana menghabiskan dana pelaburan demi untuk menulis buku yang tak bernilai dipasaran. hanya anjing akan membelinya, dap sudah berjanji akan membeli 10000 copy dan begitu jugak dengan pkr melalui jijah nuar braham sudah berjanji nak membeli, hanya pan berjanji nak beli 100 copy walaupun tak ada duit, mso berharap mahathir akan membeli banyak buku fitnahnya. kerana mahathir banyak duit. inilah ruang keemasan yang perlu mso gunakan.

Ulasan