pan sudah mengkhianati pakatan

pan selangor sudah mengenalpasti dun dan parlimen yang akan mereka tandingi di dalam pru ke 14. pan mula MENGKHIANAT GENG SEBANTALNYA. sikap pan yang akan khianat kepada sesiapa saja asalkan agenda menjadi pemimpin terlaksana. pan sudah mengorak langkah dengan mengumumkan 7 parlimen dan 20 dun diselangor. semuanya kerusi pas. anjing dap ini sudah menipu rakyat malaysia kononnya ditubuhkan untuk menentang umno tapi akhirnya menentang pembangkang. 7 dan 20 adalah kerusi pas tandingi sewaktu pru ke 13. ini bermakna kemenangan umno jelas jika anjing dap bertanding atas arahan dap kafir. belum ada perbincangan antara komponen pakatan yang mana sudah beratus kali mad sabu menghantar surat jemputan untuk mengadakan perjumpaan party komponen. pan sudah mula khinat kepada pkr dan tak mustahil selepas ini akan khianat pada dap kafir yang sudah mula mengurangkan sumbangan dana kepada pan untuk bergerak.
boss pan yang akan disingkirkan
salah hudin sudah mengumumkan diselangor dan sudah meminggirkan mad sabu. mad sabu umpama penyapu buruk yang semakin reput dan akan dibuang ke dalam longkang selepas ini. ura ura menggantikan mad sabu dengan husam sudah bermula. salah hudin sudah memulakan gerakan selepas kemasukan husam. perjumpaan husam salah hudin dan mujahil berlaku di kota bharu akan mengesahkan bahawa mad sabu akan disepak keluar. one rahim diantara mastermind yang merancang husam menjadi presiden pan yang baru. pan yang bercita besar mula memainkan peranan jahat sebagaimana dulu dalam pas. mad sabu akan difitnah dan akan disingkirkan dari jawatan. mad sabu digambarkan orang cacat yang tiada misi dan visi selain menjadi anjing belaan dap kafir. mad sabu sudah mula diperlahankan ceramah sebagaimana tokey pasma dikedah. tokey pasma dikedah sudah tidak menerima dana dari dap kafir. rozi semakin buruk kepala dan mampuz sudah kehilangan idea selain dari menjadi anjing belaan mahathir.

pan selepas ini akan bertanding diseluruh malaysia dikerusi pas kerana dap kafir sudah berjanji akan menyalurkan semua dana dan bantuan untuk memastikan semua calon pan boleh bertanding termasuk mad awang di parlimen dan dun. mad sabu akan bertanding 2 kerusi jugak. didun penang dan parlimen selangor. mad sabu dijanjikan akan menjadi timbalan jika dap menang lagi. oleh itu mad sabu akan bertanding satu dun di penang. salahudin akan bertanding di parlimen dan dun di johor. cuma hatta baiah belum tahu dimana nak bertanding. kolid semak akan bertanding parlimen shah alam dan satu dun batu 3 sedang dirancang. namun kekurangan dana kolid semak yang berhadapan akan bangkrap menjadi persoalan. mariah kota raja juga akan bertanding didun untuk menjadi exco jika pakatan menang atau kalah teruk. pan sudah merancang untuk menghapuskan pas namun keupayaan pan yang banyak bercakap dari bekerja pasti menyusahkan pan.

Ulasan