pan barua dap kafir boleh bertanding diseluruh malaysia dengan kuasa 10

pan perak yang diketuai oleh asmuni tapi dicilok oleh nizar membuat pengumuman akan bertanding di mana pas bertanding. pan perak sepatutnya tak payah laung atau menyalak nyaring. bertandinglah dimana mana pun yang pasti pan akan kalah. hakikatnya pan tiada sokongan selain pemimpin yang gila jawatan. jangan jadi macam husam bengong. bila orang bagi jawapan untuk kijang kuari tapi berdalih pertanyaan lain pulok. husam bengong kata boleh bertanya tanpa perlu hantar soalan ke dewan undangan negeri kelantan. husam hidup zaman bila. betapa bodoh ke husam. dan berpuluh tahun jadi exco tapi bangang lebih dari berahim ali. bangang berahim ali rupanya husam lagi teruk bangang dari berahim ali. husam cepat mampus. lepas ni tak akan ada lagi dalam dewan undangan negeri kelantan. kasihan husam menjadi hari hari terakhir menjadi adun.
HUA HUA HUA SORAKAN pan
husam sudah kehabisan idea. husam seorang pembohong dan penipu dalam dewan undangan kelantan. husam sudah jauh ketinggalan. seorang bekas exco yang makin nyanyuk. husam dah tak mampu nak berpolitik secara cerdik. husam sudah ketinggalan zaman dan tak mampu membawa pan ke mana mana selain ke kubur. pan makin jauh dari politik malaysia. perjuangan pan hanyalah untuk pemimpin yang kecewa yang tidak mendapat jawatan. selepas kecewa pemimpin pan menubuhkan party baru. pan tidak mampu menarik ahli dan penyokong umno masuk. pan hanyalah barua yang tidak akan maju. pan tersempit dan kehilangan panduan. pan sudah hanyut jauh dari politik malaysia. pan hanya PENGACAU dan menyusahkan pembangkang untuk menumbangkan barisan nasional. pan pasti mampus selepas pru ke 14. mad sabu dan husam salahudin akan disimpan dalam muzium sebagai PENGKHIANAT ISLAM

Ulasan

  1. hang ni munafik ka kafir? sengaja merosakkan imej Islam? ka memang org teragganu mmg x beradap?bahasanya kesat mulatnya kurang ajar? dinilai drpd hujah2 hg ni bukan org pas! tp agen umno utk menjahanamkan pas.

    BalasPadam

Catat Ulasan