kolid samad pan kalah lagi mencabar enakmen pentadbiran islam

kolid samad pencuri dan perompak kerusi pas kalah lagi dalam usaha menghina pentadbiran islam. pan yang sudah rosak dan menjadi barua balaci dap kafir sudah menemui banyak kegagalan. ramai pemimpin pan semakin banyak akan menerima bala.  pemimpin pan sudah banyak kena membayar denda dan akan diistiharkan muflis jika gagal membayar denda termasuk presiden pan dan juga mazlan aliman. kolid samad yang sudah dikenakan denda baru baru ini kalah lagi kali ini. perlembagaan kafir junjungan kolid samad nampaknya gagal menolong dia. semakin banyak selepas ini kolid samad akan kalah dan kalah. denda semakin menimbun menyebabkan dia akan gagal menjelaskan. penyokong dan ahli pan alhueyen juga akan menerima padah tak lama lagi. golongan pengkhianat dan penipu jemaah islam tak akan selamat dunia dan akhirat.
ketua wanita pan yang mahu arak dijual lebih murah kerana ramai orang nak menikmatinya
selepas husam menunjukkan kuasa 10 dalam dewan yang mengacau dan merapu merepik dan menyalak sepanjang masa dalam dewan undangan negeri kelantan. kolid samad juga merapu dalam parlimen. mungkin kolid samad belum sampai tahap kuasa 10 yang dimiliki oleh husam. husam yang dianugerahkan kuasa 10 oleh one rahim nampaknya gagal menunjukkan bukti tersebut. soalan soalan husam dalam dewan undangan hanyalah soalan merapu. kuasa 10 husam tidak menakutkan kerajaan kelantan untuk menjawab tuduhan liar husam. walaupun husam masih ada orang dalam suk kelantan namun urusan audit dalaman yang belum disahkan lagi menjadi salah satu kelemahan husam dan digunakan sepenuhnya oleh pihak kerajaan memalukan husam kuasa 10.

Ulasan

  1. Xpe lain kali nasrudin helikopter plak. teringat dulu kena kepung sebab bagi ceramah takde tauliah. lepas kalah esok x jadi ahli parlimen lepas PRU 14, jangan tak minta tauliah kalau tak nanti susah nak bagi ceramah, maklum bagi kuliah kat kan masyuk... kolid tu buat sebab nak bagi mudah akan datang tapi dah korang sokong terima la masa depan kena kepung sebab takde tauliah, eh tapi takpe ayoh pink kan dah sedondon..

    BalasPadam

Catat Ulasan