terbongkar mengapa pan ditubuhkan oleh dap

pan ditubuhkan oleh geng bodoh yang kalah, pangan adalah nama sebenarnya mereka. mereka tiada apa apa kekuatan selain bercakap benda benda karut fitnah dan auta. dap cuba menguasai pas melalui proxy yang sudah menerima ufti setiap bulan dan dalam bentuk berkala, bagaimana pan yang baru ditubuhkan mempunyai begitu banyak dana sedangkan pemimpin pan diantara pengerusi boleh diiktiraf sebagai makhluk yang papakedana. bagaimana pan mendirikan wisma disetiap negeri dan mempunyai bangunan sendiri dalam masa yang singkat, darimana kah mereka mendapat dana. mat sabu yang sudah dibiayai oleh dap sewaktu dalam pas gagal sebagaimana persetujuan asal bahawa mereka boleh menakluk pas dari dalam. akhirnya pemimpin proxy dap kalah teruk dan akhirnya terpaksa mencari satu party baru, mereka cuba menubuhkan party baru tapi gagal kerana mereka sendiri tak pernah bekerja kuat untuk party selain bercakap banyak dan melakukan kerosakan dalam pas. 
LEPAS BERBUKA PUASA
ADUN SEKINCHAN TONGGOK ARAK PULAK
INILAH islamic CONTOH YANG DIBAWA OLEH WALAUN DAP
mereka tahu bahawa penyokong mereka agak keberatan untuk masuk terus kedalam DAP kafir, oleh itu perjanjian dimenterai oleh dap kafir dan bersama pemimpin proxy mereka yang kalah supaya menyediakan satu party baru dan dap menyerahkan satu party yang dinamakan party pekerja. party pekerja adalah satu party jalan belakang dap jika ROS membatalkan pendaftaran DAP. dap merasakan bahawa mereka masih selamat lagi dan memberikan party pekerja kepada proxy mereka yang kalah dengan perjanjian jika dap dibatalkan pendaftarannya party pekerja perlu menerima kesemua ahli dap dan pemimpin pan kena tunduk dan patuh kepada kepimpinan dap kafir, OLEH SEBAB ITU, PERLEMBAGAAN party pekerja@pan tidak pernah diubahsuai oleh pemimpin pan kerana perjanjian dengan DAP. mengapa pan tidak mengubah perlembagaan pan jika mereka tidak berhasrat menerima kesemua ahli dap yang mana mungkin diharamkan oleh ROS. dan jika ros mengharamkan dap dap mudah memasuki pan dan mewujudkan satu party baru dan menggabungkan pemimpin pan dan dap bersatu dibawah satu payung. dan ini terbukti benar bila nya DAp bekerja keras dalam usaha memenangkan pan sebab pan adalah dap. dap sendiri memakai baju pan berwarna oren kerana party itu hak mereka.

apakah penyokong pan sedar hal itu?? mereka tidak tahu dalam masa terdekat kesemua ahli dap akan masuk pan kerana dap diharamkan oleh ROS. SEGALA PERCATURAN STRATEGI pan diuruskan oleh dap kerana pan sudah berjanji mereka akan membenarkan pemimpin dap dan ahlinya masuk pan dengan tidak banyak karenah lagi. satu party dua pimpinan bergabung dibawahnya. dan pkr akan jadi anjing kurap didalamnya. jika pan tidak menubuhkan party baru pengikut nya rasa segan sikit dan masuk dap jika bergabung sebagaimana pkr dan prm melakukannya di masa lalu dicuba pulak oleh mat sabu dan geng bahalolnya bersama guend end. gambaran jelas sudah terbukti apa saja dap boleh buat disungai besar menggunakan lambang pan iaitu lambang simbol bucu tiga sebagaimana komunis. rancangan ini sudah tersusun sejak dulu lagi cuma perlu implementasi dengan segera, MAT SABU PERNAH MENYEBUT TAK MUSTAHIL MELAYU AKAN MASUK DAP SATU MASA NANTI DAN AKAN DIBUKTIKAN  SEDIKIT MASA NANTI. HUKUM ISLAM AKAN DITENTANG OLEH pan dan dap kafir.

#pan is dap kafir
#jangan undi pan kerana ia menjadi party dap satu masa nanti
#jangan undi pan kerana memilih pan menjadi party penentang hukum islam

Ulasan