pan sudah habis idea nak menyerang PAS

pan party dilihat hanya menurut perintah dan suruhan dap kafir, pkr dibawah fizi sekali sekala turun memberikan kenyataan bodoh sebagaimana biasa. langkah kajang yang difikirkan oleh fizi membawa ketua umum pkr ke penjara. inilah gambaran bodoh pemimpin pkr. fizi tak boleh dipercayai, SELEPAS INI RAFIZI AKAN MENYERTAI UMNO SEBAGAIMANA EZAM. benda yang tak mustahil akan berlaku dalam pkr, deklarasi rakyat ciptaan mahathir membodohkan pakatan tiada harapan berjaya diterap masuk ke dalam otak otak lembu penyokong mereka. bagaimana mahathir membeli data dan tak mustahil dilakukan oleh umno. mana mampuz penjunjung deklarasi rakyat sekarang menyepikan diri, biasa ada sokmo dibontot mahathir. 

suhaizan kayat menambahkan lagi senarai kebodohan pemimpin pan, pan tidak ada kebijaksanaan dan kehebatan hanya mewarisi kebodohan dan kebebalan, patutlah pas mundur semasa di bawah suhaizan kayat yang banyak bercakap benda kebodohan, bagaimana suhaizan tahu pas tak nak menang sedangkan pan sendiri tak tahu kemana hala lagi. kolid semak setiap masa bercakap pasal pan bersama pkr dan dap kafir, apakah kolid semak sedang menyemak. tiada usaha yang dibuat oleh kolid semak sepanjang menjadi ahli pan, sampaikan dap boleh naikkan billboard provokasi dan perkauman tidak diketahui oleh pan, sangat lembu kolid semak. BIASA bluetooth sentiasa ditelinga pekak kolid semak. mungkin kolid semak tak tahu lagi nak buat kerja kerana selama ini dishah alam kolid semak tak pernah buat kerja sekadar mencilok dan mencuri hasil kerja orang lain mengaku. 

kehebatan nizar menjadi mb boneka dap kafir menggadaikan 1000ekar tanah kepada cina. jika dalam masa 5 tahun 5000 ekar tanah perak akan diberikan kepada cina, inilah nizar pembenci ISLAM dan MELAYU, melayu melarat masih ramai di perak namun nizar tak menghiraukan asalkan dapat menjadi mb perak. nizar pasti akan gadai seluruh perak kepada dap kafir. apakah pengundi melayu kuala kangsar akan berikan undi kepada party seperti ini, pan tidak layak bertanding kerana menjadi pengkhianat kepada melayu dan ISLAM. jika pan diberi undi bermakna semakin banyak tanah melayu diperak akan digadai oleh pan

#jangan undi pan pan akan bawak kemusnahan
#beri undi kepada pan bermakna pan akan mabuk

Ulasan