pan hanyut di dua PRK kawasan parlimen

TAK BAGI SALAM RUPANYA ITU SEBAB TAK DIBAGI TEMPAT DUDUK
SETAKAT MENJADI BALACI DAN BARUA
ULAM MAMAK DIPERBODOHKAN KASIHAN
PENASIHAT UMUM KE UMURUNG
strategi pan untuk mendapatkan sokongan mahathir sudah out, sokongan dari pkr dan dap hanya lah sokongan picisan, sekadar menyokong dan tidak ada apa apa bantuan selain pelukan mat sabu dengan azmin sambil berbisik meminta bantuan, azmin sudah tidak mahu memberikan bantuan kepada pan kerana kedegilan mat sabu untuk memberikan laluan kepada pkr. pkr yang sudah terbelah dua hanya ada satu jalan, samada menuju kehilangan selangor dan kawasan lain dan yang pastinya amk pkr hanya beercakap besar bahawa mereka mempunyai 222 kawasan. sedangkan di terengganu sendiri pkr tidak ada satu pun kawasan yang mereka ada keahlian yang mencukupi. kekuatan pkr hanya bersandar mitos dan lagenda masa silam dan juga bergantung kepada nuar braham yang sedang merengkok dalam sel sungai buloh. jijah sebagai bini nuar hanya pak turut kepada dap dan tidak mampu membuat apa apa keputusan selain menurut saja sampaikan laki terpaksa menulis poem. 

kedua dua calon pan bukan anak jati kawasan itu, di sungai besar calon pan tidak mengundi dikawasan yang diwakili sebagaimana digambarkan sebagai calon terhebat selain mat sabu. pan hanya bertanding untuk memastikan umno menang bergaya kerana itulah janji mat sabu kepada umno jika sekiranya umno menaja pan. selepas dap berlepas diri kerana pan tidak mampu menunjukkan kemampuan untuk bertanding dan menggerakkan jentera party. mat sabu gagal menarik sokongan dari mana mana pengundi atas pagar atau pengundi bn atau pengundi pas, semua mendedahkan kelemahan mat sabu menjadi pemimpin. mat sabu sudah mengetahui bahawa mengundi pan tidak akan membawa apa apa makna kepada perjuangannya selain hanya untuk mencari rezeki untuk memenuhkan poket kosong. mat sabu hanya tahu berceramah dan selalu gagal memberikan idea sewaktu ada perbincangan modus operandi dan memperkasakan party. mat sabu tidak pernah ada idea bagaimana untuk menang bagaimana dia nak memterjemahkan idea nya sedangkan dia dalam pas dulu hanyalah pelaksana kerja kerja dan selalunya kerja kerja yang diamanahkan kepada mat sabu akan menemui jalan kegagalan kerana kesibukan mat sabu berjalan kesana kemari tanpa apa apa kesan dan akibat kepada party.
pan
TOKONG BERSAMA HAMBA SAHAYANYA
TOKONG TEGAK BERDIRI MEMIKIRKAN BAGAIMANA NAK BODOHKAN 2 EKOR MAMLAU NI
kuala kangsar dan sungai besar akan menghanyutkan pan, kit malang telah mengharapkan agar ada keajaiban., jika itu kata kit malang bermakna pan hanya LAH ALAT DAP UNTUK MEMASTIKAN UMNO TERUS MENANG. kerjasama pan dap dan pkr hanyalah pakatan bodoh sepanjang zaman dan akan dikenang sebagai pan pengkhianat kepada perjuangan islam. dap sudah tahu bahawa pan tak mampu mendapatkan sokongan melayu kerana pan adalah party pembenci melayu dan menjadi alat kepada dap cina. bagaimana mat sabu nak menghapuskan kenyatan realiti, undi melayu tak akan banyak pergi ke pan dan begitu jugak undi cina pasti tak akan dapat oleh pan, party separuh anjing separuh babi sukar untuk dipastikan siapa pan sebenarnya

#JANGAN UNDI pan kerana ia musuh islam
#melayu jangan undi pan mereka musuh melayu

Ulasan