pan akan berpesta arak jika menang

pemilihan calon kuala kangsar mendapat sokongan nuar braham itulah kata kata salahudin yang tidak pernah melawat nuar braham dikajang, bagaimana salahudin mendapat kata kata itu?? melalui mimpi atau pembelian data untuk menyatakan sokongan sebagaimana data yang dibeli untuk deklarasi rakyat. kalau pan tak menipu mengfitnah bukan pan namanya. pan sudah mendapat party jolokan party PALING KUAT MENIPU DAN MENGFITNAH, kolid semak yang menjadi komunikasi pan yang mana sesuai dengan perangai dia yang suka bercakap tanpa henti walaupun salah, menafikan dan menuduh party lain disekeliling kononnya menaikkan banner provokasi. akhirnya dap kafir mengaku bertanggungjawab dengan mendirikan banner dan billboard provokasi, kolid semak membuat U TURN, kolid semak adalah sangat penipu yang dia tak tahu bahawa tony phua dan ronie liu yang membuat billboard itu sedangkan setiap masa kolid berada diwisma dap kafir. apakah kolid semak MABUK LEBIH AWAL BERSAMA ADUN SEKINCHAN????
inilah CALON SEBENAR JIKA pan MENANG
TONY PHua menipu kit siang dalam mengatakan ada banner provokasi sedang dap kafir membuat banner tersebut dan memasang dan menangkap gambar untuk kononnya sebagai bukti, kerja kerja provokasi dan celaka dap kafir disokong oleh pan, pan bersengkokol dengan kerja kerja celaka dap kafir. pan memusuhi melayu dan islam sebagaiman dap kafir. pan sanggup buat apa saja kalau dap yang merangka dan memerintah kepada pan, seluruh jentera dap berkampung demi melihat kemenangan pan, tepat seperti kata salahudin bahawa mereka tak boleh ada berseorangan, pan memang tak boleh berseorangan kerana party cap nyamuk bukan ada ahli yang ramai pemimpin yang hidup mewah hasil gaji dan elaun dibayar oleh dap. kalau tak caya tanya mujahil yang hidup senang lenang hasil pembayaran dap, sekali sekala minum holywater untuk memastikan mujahil dibayar.

calon pan direstui oleh dap dan separuh geng pkr yang sujud dan patuh kepada mahathir, nuar braham tak pernah bersetuju calon yang dipersetujui oleh mahathir, sampai hari ini mahathir belum turun berkempen dikuala kangsar dan sungai besar sebagaimana janji dap kafir kepada pan. ini cukup meresahkan mat sabu dan geng bodoh mereka. ucapan bodoh calon disungai besar yang mengatakan dia akan turun sekali dalam masa 2 bulan dan kalau seronok sebulan sekali menggambarkan bahawa calon pan disungai besar bukanlah menetap disitu, calon pan penipu. pan belajar menipu mengfitnah dari dap dan pkr, sebab tu pan tak boleh berseorangan. pan tiada kekuatan selain bercakap banyak dan mengfitnah, tak caya tanya kolid semak yang setiap masa menipu, sejak keluar pas tiada lagi bluetooth mungkin telinganya dah pekak terus gamaknya.


#undi pan bermakna undi arak
#undi pan undi pemabuk
#jangan undi pan pan party musuh islam dan melayu
#jika undi pan satu undi bermakna satu untuk pemabuk

Ulasan