kolid samad penipu .. pemimpin pan dikawal selia oleh dap kafir

banner provokasi yang dipasang dap kafir, kolid samad cuba bermain wayang. memalukan kolid samad sebagai party yang bertanding tidak dapat mengawal dap kafir, pan hanya dengar dan angguk apa saja perbuatan dap. dap sudah jauh kedepan meninggalkan pan yang tidak ada pengikut sekadar beberapa ekor mamlau yang hanya menerima gaji dan elaun dari dap kafir. dap berjaya membuat pan tunduk dan patuh, sujud meminta bantuan dap. strategi pan adalah strategi dap kafir, pan tidak mempunyai kekuatan apa apa. calon pan hanya mengekor kemana saja dap arahkan, pakar strategies pan diketuai oleh hatta hanya menunggu wang dari dap. sampaikan dap upah pekerja pan untuk menaikkan banner besar, oleh kerana pan mencari makan mereka bersengkokol dengan dap kafir. tony pua buat banner ambik gambar dan diserahkan kepada kit malang. kit malang akan menuduh pas dan umno kononnya membuat banner provokasi. dan pan bersetuju dengan dap kafir.
DAP BUAT KERJA FITNAH DAN DISOKONG OLEH PAN
INILAH PAN
dap kafir mengawal segalanya tentang pan, pan tak mampu menggerakkan jari walaupun sebatang. pan bukan mampu berlawan dimana mana pun, pan party pengacau dan penyusah rakyat malaysia, pan memberikan tongkat kepada umno, pan sudah membuat perjanjian belakang depan, dengan dap pun pan berjanji dan dengan party umno pun pan membuat perjanjian. pan party dua alam, mujahil tidak kelihatan sekarang, dikatakan sedang berusaha untuk menjatuhkan pengerusi yang ada, mujahil sibuk sangat membela dap kafir, pan tidak bersungguh nak berlawan sekadar hadir untuk mengadakan kenyataan media diwisma dap, sekali sekala muncul membuat kenyataan bodoh, mujahil tidak bekerja sebagaimana biasa hanya tahu menerima gaji dan elaun. 

pan hanya berkempen dikawasan cina dan tak berani nak masuk kawasan melayu, pengerusi pan, naib presiden pan adalah melayu yang memusuhi melayu. mereka tak akan berani turun ke kawasan melayu, pan musuh bangsa melayu, bagi pan melayu tidak sehebat cina, pan party racist yang paling kuat selepas dap kafir, barua dan balaci kepada dap. dap pakai baju oren demi memastikan calon pan menang di kawasan cina, pan tak mampu menang tapi hanya merosakkan undi memecah belah rakyat malaysia.

#pan PARTY PERKAUMAN
#JANGAN UNDI pan BERMAKNA UNDI dap

Ulasan