kalau mahathir bertanding pan di kuala kangsar pun PASTI KALAH

letak lah calon maharaja dewa ke yang pasti pan akan kalah.party pan satu party yang ditaja sebagaimana bapak gula menaja anak gulanya. nak bertanding pun kena mintak kebenaran dap dan pkr. pan tidak mempunyai apa apa selain kena mintak mohon sujud dan rukuk kepada dap kafir. lepas dibenarkn oleh DAP barulah pan boleh bertanding. dimana mana pun pan nak bertanding kena mintak dulu mohon lulus tak lulus. kalau setakat saintis ke ada pitis pun calon adalah puak puak IKRAM yang sudah lama ada dan sisi buruknya akan dikeluarkan sikit masa lagi. IKRAM mana ada sisi elok. seperti mana yang boleh dijangka pan tak akan berani meletakkan pengerusi atau pemimpin yang kalah. kalau mat sabu diletakkan sebagai calon pun pasti calon yang  lawan mat sabu boleh tidur lena sambil bermimpi pun pasti boleh menang.

kalau nak dikira penyokong pan kata yang keluar adalah manusia yang bekerja dan yang memiliki pengalaman strategi PERSOALANNYA MENGAPA SEMASA DALAM PAS mereka ini tak menang jugak, lagi memalukan pas adalah. contoh terbaik salahudin, hanya bertanding dikelantan dia boleh merasa jawatan mp. kalau bertanding dijohor awal awal lagi tertungging dengan undi majoriti. kalau hatta bertanding diluar kelantan apakah hatta boleh menikmati gaji dan elaun mp pasti hatta dah bertanding dimana mana. sebenarnya dalam pas mereka yang kalah ni duk goyang kaki saja. mencelok kerja kerja orang lain, kalau mereka hebat berstrategi disarawak pasti dah boleh menang 13 kerusi. TONG KOSONG AJE KUAT BERBUNYI. zul yang kalah dikuala selangor pun tak berani di lagakan. sebab apa, sebab hanya tahu bercakap tanpa kerja. bagaimana pan nak maju setakat memperolehi pemimpin yang kalah dan kuat menipu dan bercakap tak henti henti.

apa yang nak dibuat oleh pemimpin kalah dulu semasa dalam pas tidak dilaksanakan dalam pan sekadar mencetak TShirt dan mendapatkan dana dari dap. itulah saja kerja kerja pan, bagaimana pan nak majukan diri sendiri sedangkan ekonominya sendiri tak berkembang. HUTANG DAH BERGUNUNG DAN TAK LAMA LAGI ADA LAH YANG AKAN GOYANG LOCENG UNTUK LELONG PAN. kolid semak nak menyaman siapa yang dikatakan mengfitnahnya, orang suka fitnah akan didekati fitnah. cara kolid semak nak hilangkan isu. mengaku ajelah kolid semak, lagipun dah lama semak dalam ni.

#jangan undipan kerana undi anda undi dap kafir
#undi pan bermakna anda mengundi dap
#melayu jangan undi pan

Ulasan