kah kah kah kasihan mad awang ...

HARI INI DALAM SEJARAH
pan BAGI SALAM PAS TAK MAHU JAWAB
SEBAB SALAM DALAM BAHASA INGGERIS
SEBAGAIMANA KAMAL ATTARTURK BAGI SALAM
MAD AWANG NAK MESRA PULAK DENGAN PAS
SEDANGKAN pan pasti KALAH TERUK
MAT SABU AKAN JADI SEJARAH DINASOUR SELEPAS INI
nampaknya mad awang bagi salam sidek noor tak mahu jawab salam mad awang. alah mad awang pun satu bagi salam buat apa, bagilah ucapan GOOD MORNING, BUKan ke mad awang sangat fasih berbahasa inggeris berbanding sidek nor. mad awang sepatutnya tak payah masuk ke khemah pas, mad awang sepatutnya bersama pan atau lebih dikenali sebagai panGAN. apa kes pulaknya mad awang nak tunjukkan yang mad awang mesra pada orang pas, bukan ke mad awang dan konco konconya nak menarik sokongan bukan islam, ahli umno orang atas pagar, bukan ke itu yang diperjuangkan oleh baghal pan. sepatutnya pan mengesa pemimpin dan ahli penyokong lebih mengandakan kempen dan tak payah nak berlagak mesra alam, lagipun ramai orang bukan suka pada pan ada dalam prk kuala kangsar, pkr sendiri menolak kehadiran pan yang mana banyak menyusahkan mereka nak bertanding. pan yang dilihat MEMBENCI MELAYU DAN MESRA BUKAN ISLAM GAMBARAN JELAS DIBERIKAN OLEH RAKYAT MELAYU.

mad awang sepatunya tak perlu tunjukkan mesra alam sedangkan dia sendiri bukan orang yang mesra alam dalam sewaktu dalam pas. mungkin kerana kehilangan ramai kawan mad awang berpura pura menunjukkan kemesraan yang luar biasa. apakah pengundi PAS akan mengundi panGAn bila mad awang bagi salam sidek nor tak jawab salam. kempen pan sepatutnya adalah memberikan gambaran lain yang sepatutnya. pan pembenci melayu dan pendusta kepada islam dan mengharapkan bukan islam menyokong mereka. pan tak pernah harapkan pengundi melayu akan mengundi mereka dalam keadaan ini pan akan dilihat lebih hebat dan progresif. blogger aliporno pun tak payahlah nak mengesahkan bahawa salam mad awang tak dijawab tak ada pengundi kuala kangsar nak dengar salam mad awang. selama ini mad awang dan pemimpin pan membenci melayu dan mereka mengatakan bahawa melayu susah berubah melainkan kafir mudah berubah.

Ulasan

  1. err mana pendekar mustar bawa keris panjang tu. buat kacau bubur lambuk dengan dodol la pulak ye. yg pendekar bujang lempok tiga org pulak boleh le guna keris tu buat kacau lempuk.

    BalasPadam

Catat Ulasan