dap kafir kata pan tertinggal 2% dari bn itu sebab prk TELUK INTAN DAP KAFIR BUNGKUS

pan percaya pada dap kafir bahawa mereka tertinggal 2% dari bn, begitulah ucapan ngeh yang mana inilah ucapan yang sama dibuat semasa prk teluk intan. prk teluk intan menyaksikan CHINA DOLL kalah tertungging kepada bn, china doll dap kalah kerana kehebatan ramalan ngeh. hampir 7 ribu undi dap kafir hilang kerana kehebatan ramalan ngeh. pan yang dikuasai syiah ikram dan kafir sudah siap sedia menyambut kemenangan mereka dengan pesta ARAK dan mabuk sampai pagi. MABUK YANG PERTAMA DAPAT DILIHAT apabila pengerusi pan perak asmuni awi peguam yang sudah dipintas tak boleh beremosi begitu nanti dijemput juga oleh tuhan menemuinya. peperangan pan dengan media berlaku sengit, asmuni gagal mengawal emosinya menyebabkan tekanan jantung sudah sampai ke kepala. kebodohan asmuni disambung oleh ketua pemuda pan yang berlagak samseng padahal hanya berani bila ada diwisma pan saja " wisma pan dibayar oleh dap kafir"
pan generasi bunian
inilah yang diagungkan oleh mat sabu
disebalik keghairan pan meraikan kemenangan dalam mimpi ciptaan ngeh dap kafir, calon pan sudah bersiap sedia dengan ucapan kemenangan. pan sudah memiliki satu kerusi tulen jika menang dikuala kangsar. namun asmuni yang dikenali sebagai the beatles gagal mengawal emosi lagi bila memarahi pas kerana mengelarkan pan sebagai kuali kayu bahalol sireh dan sebagainya sebagai tanda kemarahan asmuni kepada jentera pas, asmuni gagal menahan kemarahannya kerana banyak sangat wang dihabiskan oleh pemimpin pan yang bermewah mewah bila datang ke kuala kangsar, bayaran penceramah pan terpaksa dibayar setiap malam dan mengikut rate dimana pemimpin besar seperti kolid semak menerima ribu ribu semalam walaupun hanya membuat kenyataan media. mengfitnah dan menafikan kegiatan dap lepas tu mengaku. benda yang sama tapi bayarannya berlainan. asmuni terpaksa menaikkan nada tone beatles kerana nuar tahir yang mana dianggap Dewa pembaziran oleh geng pan. pkr menjanjikan bantuan dana ratusan ribu namun tak jugak sampai hinggalah ke akhir garisan kempen. 

disungai besar calon pan dikenali sebagai pakar penipu terulung, sebelum jadi mp, cakap sudah berbelit belit, kalau tak seronok pulang 2 bulan sekali akhirnya hatta dan kolid ajar cara cara nak berbohong dan menipu kalau nak hebat lagi belajar lagi dari husam dan mampuz kedua dua ekor ni lagi hebat berbohong dan menipu. azhar sudah habis korner dan akhirnya menjadi penipu bersiri. menafikan perkataan dia sendiri. kedatangan muhyidin konon berkempen bagi pihak pan dinafikan segera oleh geng umno, MEMALUKAN SUNGGUH pan ni muhyidin tak mahu berkempen untuk party pengacau buang masa.. 


#jangan undi pan bermakna hukum islam tidak akan berjaya dilaksanakan
#undi pan bermakna undi dap kafir

Ulasan